Wikipedia

Rezultatele căutării

sâmbătă, 23 iulie 2022

OMNISPORT / FOTE: Lidia Paula Partnoi și Mihai Damian Motorca vor fi portdrapel la Banská Bystrica

Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR) a anunțat, astăzi (sâmbătă, 23 iulie), că onoarea de a purta drapelul României la Festivitatea de Deschidere a Festivalului Olimpic al Tineretului European de vară de la Banská Bystrica (Slovacia) le va reveni sportivilor Lidia Paula Partnoi, căpitan al echipei naționale de volei, și Mihai Motorca, atlet specializat în aruncarea discului. 

Forul olimpic a precizat că cei doi au fost desemnați grație performanțelor sportive de top înregistrate până acum. „Lidia Partnoi, componentă a naționalei tricolore de volei care a încheiat pe locul 6 la Campionatele Mondiale U18, în 2021, a facut parte și din echipa care s-a clasat pe locul 5 la Europenele U17 din 2020, performanță care a asigurat prezența României la turneul feminin de volei la FOTE Banská Bystrica 2022”, s-a menționat pe pagina de Facebook a COSR, după care s-a adăugat că „Mihai Damian Motorca a demonstrat că se află în mare formă, ultima sa performanță de marcă fiind medalia de bronz cucerită în luna aceasta la Campionatele Europene  U18 care au avut loc la Ierusalim, în Israel”.

”Sunt super emoționată. Când am auzit că voi fi portdrapelul României nici nu știam ce înseamnă. Când am realizat că voi fi în fața întregii delegații a României la Ceremonia de Deschidere a competiției mi s-a părut extraordinar. Îmi doresc mult să urcăm pe podium să demonstrăm că nu întâmplător am fost în fruntea tuturor colegilor mei la deschiderea competiției”

Paula Partnoi,

căpitan al echipei de volei a României

”Sunt mândru de cinstea de a fi portdrapelul României și îmi doresc să cuceresc medalia de aur la FOTE Banska Bystrica. Mă simt în formă, iar acum parcă am și mai mult curaj în concursul de la Banska”

Mihai Motorca,

aruncător de disc

România va fi reprezentată de 92 de sportivi, la 8 sporturi: atletism, înot, ciclism, gimnastică, judo, volei, handbal şi tenis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...