Wikipedia

Rezultatele căutării

luni, 25 iulie 2022

FOTBAL / ROMÂNIA: Anton Petrea va avea o discuţie cu conducerea clubului

Eșecul (0-2) suferit de FCSB, duminică, 24 iulie, pe Giulești, cu Rapid, nu i-a picat deloc bine lui Anton Petrea. Antrenorul formației din Berceni a declarat că echipa sa a primit două goluri din două greşeli. Tehnicianul a spus că va avea o discuţie cu conducerea clubului în privinţa viitorului său.

Petrea a declarat după partida cu Rapid: „Am luat două goluri din două greşeli. Rapidul s-a văzut că este o echipă experimentată. Rezultatul mă nemulţumeşte total. A trebuit să fac patru schimbări la pauză, să avem mai multă mobilitate. Nu putem spune că doar jucători sunt de vină. Sunt nemulţumit de deciziile luate în anumite momente. Trebuia să fim mai pragmatici. Sunt momente importante pe care nu le-am tratat cum trebuie. Se întâmplă ceva cu noi", a spus Petrea la posturile TV care transmit Superliga.

În ciuda acestei serii nesatisfăcătoare, tehnicianul nu consideră că FCSB e în criză: „Nu e neapărat o criză. E o perioadă mai puţin bună. În condiţiile în care în trei meciuri oficiale marchezi un singur gol, din penalty, înseamnă că e o problemă. Trebuie să găsim soluţii pentru a ieşi din momentul acesta dificil. (...) Probabil că am avea nevoie şi de un atacant, însă asta avem la momentul actual. Ăsta este lotul pe care îl avem la dispoziţie şi trebuie să ne descurcăm. Momentan nu pot să spun că am identificat problema. Am avut şi discuţii individuale cu jucătorii, îmi spun că sunt aceiaşi, că se pregătesc la fel. Asta o văd şi eu, însă la meciuri iată că nu am mai avut exprimarea pe care am avut-o în sezonul trecut recent încheiat", a declarat Petrea.

Întrebat dacă se gândeşte să renunţe, Petrea a răspuns: "O să am o discuţie cu conducerea clubului şi vom vedea ce vom hotârî. Mi se pare normal să discut cu conducerea până joi. Să văd care este şi părerea lor şi vom decide".

Antrenorul echipei FCSB a subliniat că jucătorii trebuie să se refacă pentru partida de joi cu formaţia georgiană Saburtalo, din cea de-a doua manşă a turului doi preliminar al Conferinței Europene: „Trebuie să ne refacem fizic şi trebuie să ne gândim la ce vrem să facem în continuare. Normal că îmi fac griji pentru meciul de joi. Trebuie să recuperăm cel puţin un gol. Trebuie să terminăm cel puţin cu 1-0 pentru a duce meciul mai departe în prelungiri. Fiecare meci este dificil. Am trăit pe pielea noastră la Tbilisi unde am întâlnit o echipă bună, echipă puternică, o echipă care va veni aici cu siguranţă să îşi vândă scump pielea", a mai spus antrenorul FCSB.

FCSB a pierdut (0-2) derby-ul cu Rapid din etapa a doua a Superligii și are doar un punct în clasament. 

Au evoluat următoarele echipe:

Rapid București: Moldovan - J. Morais, Săpunaru, Dr. Grigore, Fl. Ştefan (Iacob, 90) - Kait, Crepulja, Ioniţă II (A. Ciobanu, 60) – Sefer (Pănoiu, 60), Dugandzic, Costache (Papeau, 75)

Antrenor: Adrian Mutu

FCSB: Târnovanu - Ov. Popescu, Bouhenna (Tamm, 46), Dawa, Radunovic – Oaidă (Olaru, 46; Musi, 78), Edjouma (Şut, 46), Fl. Tănase - Cordea, I. Stoica, Fl. Coman (Oct. Popescu, 46)

Antrenor: Anton Petrea

Arbitru: Istvan Kovacs. Asistenți: Vasile Marinescu, Ovidiu Artene. Arbitrul nr. 4: Horia Gabriel Mladinovici

Camera VAR: Horaţiu Feşnic - Mircea Grigoriu

Superliga - etapa a 2-a

Vineri, 22 iulie

CS Mioveni - Farul Constanța 0-2

Sâmbătă, 23 iulie

FC Voluntari - FC Botoșani 0-1

Duminică, 24 iulie

Sepsi Sf. Gheorghe - FC Argeș 4-0

FCU Craiova - CFR Cluj 3-1

”U” Cluj - Universitatea Craiova 1-1

Rapid - FCSB 2-0

Luni, 25 iulie

Ora 18.30: Chindia - Hermannstadt

Ora 21.30: UTA - Petrolul Ploiești

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...