Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 27 iulie 2022

FOTBAL / ROMÂNIA: Nicolae Dică a decretat „mobilizare generală” pentru meciul cu Saburtalo

Desemnat antrenor principal la FCSB cu două zile înaintea disputei cu Saburtalo (Georgia) din turul 2 preliminar al Conferinței Europene, Nicolae Dică (42 de ani) a declarat, astăzi (miercuri, 27 iulie), într-o conferinţă de presă, că jucătorii săi trebuie să se mobilizeze exemplar pentru a se califica. Tehnicianul a recunoscut că și-a asumat un risc revenind pe banca tehnică a formației roș-albastre. Și a confirmat faptul că nu va avea salariu. Dică a spus că va exista, în schimb, clauză de reziliere.

Piteșteanul a subliniat că a venit „înaintea unui joc foarte important pentru echipă şi club şi sper să începem cu dreptul. Am avut o discuţie cu patronul echipei, de a-mi da libertate şi a-mi pune ideile în aplicare. Pentru mine, ca antrenor, banii sunt pe ultimul loc!”, a spus Dică, iar apoi a continuat: „Eu comunic. Ascult ideile celor din jur şi apoi fac ce cred eu. Salariu nu există, dar clauză de reziliere există. (...) Am convingerea şi cuvântul patronului că nu se vor mai întâmpla unele lucruri din primul meu mandat. Prima oară am stat un an şi jumătate. Deci am avut o relaţie cât de cât cu patronul. Acum sunt nişte lucruri pe care dânsul mi le-a promis. Ca să se ţină de promisiune trebuie să avem noi rezultate. Dar dacă nu vor fi rezultate, dânsul nu va fi mulţumit şi e posibil ca nici eu să nu mai fiu la echipă. Dacă se va ţine de cuvânt? E un risc pe care mi l-am asumat. Mie îmi place să risc. Dacă nu rişti în viaţă nu reuşeşti să faci nimic. Sperăm că jucătorii nu vor mai fi criticaţi. S-a discutat. Jucătorii să joace bine şi să nu mai poată nimeni să-i critice", a afirmat Dică.

Dică s-a referit și la plecarea lui Florin Tănase în China: „Nu aş fi avut nicio problemă în a lucra cu Tănase. Ştiam de luni că va pleca. Aseară am aflat că va pleca de astăzi. Pierdem un jucător important. Asta este viaţa! Voi încerca cu ce avem la dispoziţie să reuşim mâine să ne calificăm. Am vorbit despre anumiţi jucători cu patronul, cu MM Stoica. Vom face totul să intrăm în grupe. Este bine şi pentru club şi pentru fotbalul românesc. Cu Saburtalo trebuie să fim o echipă, să dăm totul pe teren. Eu am nevoie de un grup, nu de individualităţi", a declarat Dică, care a menţionat că se aştepta să fie ofertat de FCSB. "Mă aştept când pleacă un antrenor de aici să fiu contactat. Pentru că eu am făcut lucruri bune la FCSB". În mai 2021, când Toni Petrea a anunțat că nu va mai fi antrenor în campionatul următor, FCSB s-a gândit și la Nicolae Dică ca un posibil înlocuitor, însă piteșteanul a dat un răspuns negativ. 

Născut la Pitești, în 9 mai 1980, Dică a evoluat ca mijlocaș ofensiv la Dacia Mioveni (1998-2000, 2011), Argeș Pitești (2000-2003), Steaua (2003-2008, 2011), Catania (2008-2010), Iraklis (2009/2010), CFR Cluj (2010), Manisaspor (2010) și Viitorul Constanța (2012-2014). A disputat 32 de meciuri pentru echipa de seniori a României și a marcat 9 goluri pentru aceasta. Ca antrenor, a activat ca secund la Steaua, în ediția 2014/2015, iar apoi a lucrat ca „principal” la SCM Pitești (2015-2017), FCSB (2017/2018) și Argeș Pitești (2019). A fost unul dintre secunzii lui Mirel Rădoi la națională.  

Meciul FCSB - Saburtalo, din manşa secundă a turului 2 preliminar al Conference League, e programat joi, 28 iulie, de la ora 20.30, pe Arena Naţională din București. Formația lui Dică trebuie să revină de la 0-1 în tur. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...