Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 29 iulie 2022

FOTBAL / CONFERINȚA EUROPEANĂ: Sepsi OSK, s-a calificat în turul 3 preliminar după lovituri de departajare

Victorioasă în tur cu 3-1, Sepsi OSK a trecut prin mari emoții în manșa retur din Slovenia. Gruparea din Covasna s-a calificat în turul 3 preliminar al Conference League după loviturile de departajare (4-2). Olimpija Ljubljana s-a impus în retur cu 2-0.

La finalul confruntării, antrenorul lui Sepsi, Cristiano Bergodi, a declarat: „Nu am făcut un joc bun cum facem de obicei. Am trecut cu emoţii de Olimpija Ljubljana... Dar putem mai mult. Putem juca mai bine decât am arătat astăzi şi jucătorii sunt conştienţi de acest lucru. Însă e bine că am trecut de această echipă. Nu-şi va mai aminti nimeni acest joc, ci doar că noi ne-am calificat mai departe. Din păcate, azi am avut şi probleme de lot. Pentru că s-a accidentat Marius Ştefănescu, iar Adnan a avut şi el probleme şi nu l-am putut folosi. Sunt doi jucători buni, cu experienţă, care ne-au lipsit. Acum ne concentrăm pe următorul meci, cel cu Petrolul, unde sperăm să facem un joc bun. După aceea ne vom gândi şi la Djurgaardens, adversara din turul 3".

Formația din Ljubljana s-a impus în retur prin golurile marcate de Kvesic (min. 61) şi Krefl (min. 70). Cum în tur a fost 3-1 pentru Sepsi, s-a consemnat egalitatea (3-3) după două manșe. Și, în contextul în care golul marcat în deplasare nu mai contează dublu, s-a trecut la executarea loviturile de departajare. Pentru Sepsi au transformat Mitrea, Tudorie, Damaşcan şi Ion Gheorghe. De la sloveni, primul executant, Mustafa Nukic, a tras pe lângă poartă. Apoi, de la Olimpija Ljubljana a mai ratat Ivan Prtajin, care a tras peste poarta lui Roland Niczuly. Pentru gazde au marcat Djordje Crnomarkovic şi Almedin Ziljkic. 

În turul 3 preliminar, Sepsi va întâlni pe Djugardens, care a trecut în turul 2 de NK Rijeka (Croaţia): 2-1 în tur şi 2-0 în retur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...