Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 29 iulie 2022

FOTBAL / CONFERINȚA EUROPEANĂ: Nicolae Dică a spus că a mai îmbătrânit cinci ani

Revenit la FCSB ca antrenor principal, Nicolae Dică s-a declarat mulţumit de jocul echipei sale în partida câștigată, joi, 28 iulie, cu Saburtalo, în turul 2 preliminar al Conference League. Pe de altă parte, tehnicianul recunoaşte că e nevoie de întăriri pentru meciurile care urmează.

Piteșteanul a declarat la Pro Arena după meci: „Am avut o altă atitudine faţă de ce văzusem până acum. Am făcut pressing sus. Nu i-am lăsat pe adversari să construiască foarte mult. Ne-am retras un pic şi nu a fost bine, însă ne-am revenit. Suporterii au fost minunaţi, galeria a fost la înălţime. Am spus că ei au fost unul din factorii care au contat în revenirea mea la FCSB. Jucătorilor le-am spus şi la pauză că doar cu un grup unit putem face performanţă”, a spus Nicolae Dică.

Piteșteanul s-a referit și la finalul disputei de pe Arena Națională: „La cum arăta jocul la 2-0 nu credeam că se mai poate întoarce ceva, dar în fotbal într-o fracţiune de secundă se poate schimba totul. Important este că după ce am primit două goluri am reuşit să întoarcem rezultatul, să ne calificăm, să reuşim să marcăm încă două goluri şi să ne creăm alte ocazii de a marca. Acesta este un lucru pozitiv, chiar dacă suntem o echipă tânără. Important pentru mine este să îi văd că au încredere în ei. Şi am văzut asta la acest joc”.

Principalul a subliniat că FCSB are nevoie de întăriri: „Cordea este o mare pierdere pentru noi în meciul următor. Cu siguranţă avem nevoie de întăriri. Am vorbit cu patronul. Avem nevoie de jucători de la mijloc în sus. Toate meciurile următoare vor fi grele, dar vrem să ne calificăm în grupe”. 

Antrenorul FCSB a remarcat faptul că toate echipele româneşti s-au calificat mai departe: „Felicit toate echipele care au reuşit să meargă mai departe în acest tur, dar deocamdată nu am reuşit ceea ce ne dorim toţi. Obiectivul este acela de a intra în grupele Conference League. Este important pentru fotbalul românesc să aducem puncte".

Nicolae Dică a explicat şi de ce i-a dat banderola de căpitan lui Florinel Coman: ”L-am ales pe Florinel pentru că e unul din cei mai vechi jucători ai echipei şi nu trecea printr-un moment bun. Azi a arătat ca un adevărat căpitan. Mi-a demonstrat că a învăţat multe”, a mai declarat antrenorul FCSB, Nicolae Dică

FCSB s-a calificat, joi, 28 iulie, în turul 3 preliminar al Conference League. Gruparea din Berceni s-a impus cu 4-2 în fața lui Saburtalo (Georgia). În partida tur, echipa din Caucaz s-a impus cu 1-0.

Au evoluat următoarele formații: 

FCSB: Târnovanu - Ov. Popescu, Dawa, Tamm, Radunovic – Edjouma (Lixandru, 88), Olaru - Cordea, Oct. Popescu, Fl. Coman (Oaidă, 88) - I. Stoica (A. Şut, 59)

Antrenor: Nicolae Dică

Saburtalo: Megrelishvili - Gocholeishvili, Kakubava, Chaduneli, Jinjolava - S. Nonikashvili (O. Mamageishvili, 79), Kardava (Mioc, 46), L. Nonikashvili – Guliashvili (Goshteliani, 62), Sikharulidze, Tabatadze

Antrenor: Lasha Nazadze

Arbitru: Jonathan Lardot. Asistenți: Florian Lemaire, Romain Devillers. Arbitrul nr. 4: Jasper Vergoote (Belgia)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...