Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 29 iulie 2022

FOTBAL / CONFERINȚA EUROPEANĂ: Florinel Coman a reușit să marcheze după un an într-un meci oficial

Desemnat căpitan al echipei FCSB, Florinel Coman a fost unul dintre marcatorii echipei din Berceni în meciul cu Saburtalo (4-2). Acesta a fost primul gol marcat de „7”-ul grupării roș-albastre după un an. Coman s-a declarat fericit pentru calificare şi speră ca FCSB să ajungă în grupele Conference League. 

Căpitanul FCSB-ului a declarat la Pro Arena: „Am avut multe ocazii. Per total, suntem mulţumiţi că ne-am calificat. Am pierdut puţin controlul, dar noi am intrat ca să câştigăm. Sunt fericit că am marcat şi că ne-am calificat, dovedind că suntem un grup puternic. Banderola a fost o motivare în plus. Sper să trag echipa după mine, să ajungem la un alt nivel. Suporterii ne-au ajutat mult. Sunt cei mai frumoşi din România!” a declarat Coman, care s-a referit şi la momentele mai puţin plăcute ale meciului: „Am avut crampe, pentru că nu am jucat foarte mult până acum. Sunt mulţumit că am evouat azi multe minute pentru că trebuie să revin la normal şi să mă pun la punct cu pregătirea fizică”.

Ultimul gol marcat de Coman într-un meci oficial datează din 29 iulie 2021, când FCSB a pierdut (1-3) cu Șahtar Karagandi, în Kazahstan, fiind astfel eliminată din Conferința Europeană. 

FCSB s-a calificat, joi, 28 iulie, în turul 3 preliminar al Conference League. Gruparea din Berceni s-a impus cu 4-2 în fața lui Saburtalo (Georgia). În partida tur, echipa din Caucaz s-a impus cu 1-0.

Au evoluat următoarele formații: 

FCSB: Târnovanu - Ov. Popescu, Dawa, Tamm, Radunovic – Edjouma (Lixandru, 88), Olaru - Cordea, Oct. Popescu, Fl. Coman (Oaidă, 88) - I. Stoica (A. Şut, 59)

Antrenor: Nicolae Dică

Saburtalo: Megrelishvili - Gocholeishvili, Kakubava, Chaduneli, Jinjolava - S. Nonikashvili (O. Mamageishvili, 79), Kardava (Mioc, 46), L. Nonikashvili – Guliashvili (Goshteliani, 62), Sikharulidze, Tabatadze

Antrenor: Lasha Nazadze

Arbitru: Jonathan Lardot. Asistenți: Florian Lemaire, Romain Devillers. Arbitrul nr. 4: Jasper Vergoote (Belgia)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...