Wikipedia

Rezultatele căutării

duminică, 31 iulie 2022

FORMULA 1 / CM 2022: După o cursă teribilă, Max Verstappen s-a impus în Marele Premiu al Ungariei

Olandezul Max Verstappen (Red Bull Racing) a câştigat Marele Premiu al Ungariei, a 13-a etapă a ediției 2022 a Campionatului Mondial de Formula 1, astăzi (duminică, 31 iulie), pe Hungaroring. Pentru pilotul batav aceasta este victoria cu numărul 8 din acest an. Pe celelalte locuri ale podiumului s-au clasat piloţii Mercedes, Lewis Hamilton şi George Russell.

Max Verstappen (Red Bull) a profitat din nou de erorile strategice ale echipei Ferrari, care, deși a avut ambii piloți în partea din față a grilei de start (pozițiile 2 și 3), n-a izbutit să termine pe podium. Cum a terminat abia pe locul 6, Charles Leclerc se vede și mai îndepărtat de poziția de lider în clasamentul general.

După cursă, Max Verstappen a declarat: „Nu credeam că voi câștiga această cursă. Speram să pot recupera, însă condițiile erau complicate. Am avut o bună strategie. Am avut opriri bune la standuri. Am suferit puțin cu ambreiajul. Asta ne-a afectat puțin performanța. M-am luptat din plin cu ceilalți piloți. A fost plăcut. Cursa a fost nebună și mă bucur că am câștigat-o”.

De partea cealaltă, Charles Leclerc nu și-a ascuns deziluzia. El a cerut explicații echipei sale pentru strategia avută... „Nu am nicio explicație pentru moment. Nu știu ce să spun. Va trebui să mai privesc încă o dată. Este dificil. Mi-am pus o întrebare: medium (n.r. - pneurile) a fost cu adevărat bine. Am fost rapid pe medium. Erau încă noi. Eram încrezător și am spus prin radio. S-a decis să-l atac pe Max cu hard atunci când el era cu medium. A fost un carnagiu”.  

Etapa următoare se va desfășura în Belgia, în 28 august.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...