Wikipedia

Rezultatele căutării

sâmbătă, 22 august 2020

FOTBAL / ROMÂNIA: Universitatea Craiova a câștigat in extremis la Sfântu Gheorghe

Clasată pe locul 2 în campionatul precedent, Universitatea Craiova a debutat, astăzi (sâmbătă, 22 august), cu o victorie în ediția 2020/2021 a Ligii 1: 1-0 (0-0) cu Sepsi. Golul a fost reușit de Koljic, în minutul 88.
Aflat în stare de suspendare, antrenorul echipei gazdă, Leo Grozavu, a răbufnit după meci: „Supărat de modul cum s-a desfăşurat şi sezonul trecut. Toată lumea se plânge, dar cred că Sepsi a fost cea mai dezavantajată echipă. Am început un nou campionat care... nu are rost să mai discutăm! Băieţii au făcut o partidă bună.  Nu am ce să le spun. Sigur, a fost acea fază pe care puteam să o tratăm cu mai multă responsabilitate. Dar cred că am avut penalty în minutul 80 şi ceva. Sunt suspendat pentru că nu am voie nici măcar să vorbesc...  Nu am jignit pe nimeni. Mă deranjează că sunt arbitri care chiar nu vor. Este rea intenţie, părerea mea. Să nu vezi penalty-ul! Şi o fi având Koljic viteză, dar a marcat de la jumătate de metru de poartă, iar apărarea noastră la 6-7 metri”, a spus Grozavu la Look Plus.
Nici tehnicianul formației din Bănie, Cristiano Bergodi, n-a avut prea multe motive să fie mulțumit: „Nu putem fi la sută la sută la începutul campionatului. Nu am făcut un meci reuşit. Mai ales în prima repriză am riscat mult. În repriza a doua echipa s-a comportat mai bine. Este însă un rezultat important. Este începutul unui drum lung şi nu sunt îngrijorat pentru că este normal că trebuie reglate nişte lucruri. Este începutul campionatului.  Este important că am câştigat trei puncte”.
Au evoluat următoarele formații: 
Sepsi: Niczuly - Dimitrov, Bouehenna, Bogdan Mitrea, Ştefan- Deligiannidis (Nouvier, 76), Aganovic (Kovacs, 76), Vaşvari, Purece (Achahbar, 84) – Ştefănescu (I. Fulop, 46), Carnat (Mitrea, 84).
Antrenor:  Leo Grozavu
Universitatea Craiova: Pigliacelli – Vlădoiu (Vătăjelu, 65), M. Constantin, Bălaşa, Bancu - Nistor, Mateiu (Screciu, 63), Cicâldău, Ivan (Bărbuţ, 86), Koljic, Mihăilă (Baiaram, 64).
Antrenor: Cristiano Bergodi
Cartonaşe galbene: Vaşvari (min. 44), I. Fulop (min. 65), respectiv Bălaşa (min. 7), Bărbuţ (min. 90+3)
Arbitru de centru: Radu Petrescu
Arbitri asistenți: Radu Adrian Ghinguleac, Mihai Marius Marica
Arbitru de rezervă: Florin Andrei

Etapa 1

Vineri, 21 august
Argeș - Botoșani 2-3

Sâmbătă, 22 august
Viitorul - UTA 1-1
Sepsi - Craiova 0-1
Ora 21.00:
Astra - FCSB

Duminică, 23 august
Ora 16.00:
Iași - Târgoviște
Ora 18.00:
Clinceni - CFR Cluj

Luni, 24 august
Ora 18.00:
Voluntari - Mediaș
Ora 21.00:
Dinamo - Hermannstadt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...