Wikipedia

Rezultatele căutării

duminică, 30 august 2020

FOTBAL / ROMÂNIA: Emil Săndoi a ieşit pozitiv la două teste de depistare a COVID-19

Antrenor principal al echipei Chindia Târgovişte, Emil Săndoi a declarat, la Digi Sport, că a fost testat pozitiv cu noul coronavirus, însă a avut doar simptome uşoare. Alături de el, au mai fost depistate infectate cu COVID-19 şi alte persoane din staff-ul tehnic, dar şi din echipă. Cu toate acestea, Chindia va disputa meciul cu FC Dinamo, luni, de la ora 21.00.
În intervenția sa, Săndoi a precizat: „Am ieşit pozitiv la două teste. Acum vreo două zile, am simţit o stare febrilă.  Un pic mai obosit, dar în rest a fost o chestie pasageră. Sunt în izolare acum. Am stat două zile şi o noapte internat. Şi eu, şi jucătorii, şi ceilalţi colaboratori ai mei. Nimic grav”.
Antrenorul a mai spus că, așa cum s-a întâmplat și la testarea din 19 august, când au fost depistate infectate două persoane, şi de această dată rezultatele pozitive s-au produs după ce jucătorii au avut liber.
Pe de altă parte, Chindia a anunţat că meciul cu Dinamo, din etapa cu numărul 2 a ediției 2020/2021 a Ligii 1, se va desfăşura conform programării iniţiale, şi anume luni, 31 august, de la ora 21.00.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...