Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 26 august 2020

FOTBAL / LIGA CAMPIONILOR: Dan Petrescu se arată a fi pesimist înaintea disputei cu Dinamo Zagreb

Antrenor al echipei CFR Cluj, Dan Petrescu a declarat, marţi,  25 august, într-o conferinţă de presă, că Dinamo Zagreb are de 100 de ori mai multe şanse de calificare în turul doi preliminar al Ligii Campionilor. Tehnicianul obișnuiește să facă declarații pesimiste înaintea meciurilor pe care le dispută formația ardeleană.
Dan Petrescu a mărturisit că disputa cu croații „vine mult prea repede pentru noi. N-am avut timp de nimic. Ce fac în șase zile, a trebuit să fac într-o zi. Am văzut patru meciuri de-ale lui Dinamo Zagreb.  Fotbalul croat e cu 22 de ani în faţa noastră. Dinamo Zagreb are cel puţin 90% sanse să meargă mai departe. Au de 100 de ori mai multe şanse ca noi să se califice.  Vedem realitatea. Ne uităm la statistici. Ce bani avem şi cu cât cumpărăm noi? În Croaţia cu cât se vând jucătorii? Noi nu avem bani, nimic, dar să-i rupem pe toţi. Eu sunt prost, eu exagerez. Eu sunt prostul proştilor în România!”.
CFR și Dinamo Zagreb se înfruntă astăzi (miercuri, 26 august), la ora 21.00, la Cluj, într-o singură manșă. Câștigătoarea se va califica în turul 3 preliminar al Ligii Campionilor, în timp ce învinsa va evolua în turul 3 preliminar din Liga Europa. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...