Wikipedia

Rezultatele căutării

joi, 27 august 2020

TENIS / ATP: Kei Nishikori s-a vindecat de Covid-19, însă nu participă la US Open

Japonezul Kei Nishikori (30 de ani, locul 31 ATP) a anunțat că s-a vindecat de COVID-19. Absent de la Western & Southern Open, turneu de 1.000 de puncte mutat, anul acesta, de la Cincinnati la New York din cauza pandemiei, japonezul a decis să nu participe la ediţia din acest an a US Open.
În mesajul postat pe rețelele sociale, Nishikori a mărturisit: „Sunt fericit să anunţ că am fost testat negativ pentru COVID-19. Voi relua, uşor, antrenamentul planificat mâine. Cu toate acestea, consultându-mă cu echipa mea, am decis să nu joc la US Open anul acesta. După o pauză atât de lungă, cred că sistemul cel mai bun în trei din cinci seturi nu mi se potriveşte până când nu sunt complet pregătit. Este dezamăgitor, pentru că iubesc US Open, de la care am amintiri grozave".
Aflat în Florida, niponul a anunţat, luna aceasta, că a fost testat pozitiv cu noul coronavirus şi nu va participa la Mastersul 1.000 Western & Southern Open. „Am veşti proaste. În această dimineaţă (n.r. - 16 august), în Florida, am făcut un test pentru COVID-19, iar rezultatul este pozitiv. Eu şi echipa mea vom face un nou test. Ar fi trebuit să zburăm la New York, dar, evident, vom rămâne acum în Florida", a precizat Nishikori, într-un comunicat.
Fost numărul 4 mondial şi fost finalist la US Open, în 2014, Nishikori se adaugă altor jucători ce nu vor participa la acest turneu de grand slam. Ediția din acest an se va desfășura între 31 august și 13 septembrie, în „bula” de la Flushing Meadows Corona Park.
Kei Nishikori speră să revină în circuitul mondial la turneul pe zgură de la Kitzbuhel (Austria), programat după US Open. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...