Wikipedia

Rezultatele căutării

duminică, 30 august 2020

FOTBAL / ROMÂNIA: Mirel Rădoi spune că i-ar cere lui Cipria Deac să execute în continuare lovituri de la 11 metri

Întrebat despre situația lui Ciprian Deac, care a ratat câte o lovitură de la 11 metri în meciurile pe care CFR le-a disputat cu Dinamo Zagreb (7-8), în turul 2 preliminar al Ligii Campionilor, și cu Sepsi Sf. Gheorghe (0-0), în etapa cu numărul 2 din Liga 1, selecționerul Mirel Rădoi a spus că l-ar desemna în continuare pe acesta să execute penalty-urile.
Într-o videoconferință organizată înaintea debutului său pe banca primei reprezentative, Rădoi a dat un răspuns pozitiv când a fost întrebat dacă i-ar cere tot lui Deac să execute penalty-uri: „Şi pot să spun de ce. Am vut acest episod acum cinci ani, cu Nicuşor Stanciu la FCSB, când în Cupa Ligii, cu Poli Timişoara, a ratat un penalty. La al doilea, am văzut că s-a îndepărtat de zona penalty-urilor, să nu fie numit din nou. L-am strigat, l-am pus să bată din nou. A dat în aceeaşi parte, în acelaşi loc... A ratat, dar norocul lui s-a numit Alexandru Chipciu, care a venit şi a introdus mingea în poartă. După meci, am discutat. Şi a zis de ce l-am pus să bată din nou. Şi i-am spus că şi dacă aveam al treilea penalty, tot el bătea. A rămas puţin şocat. E simplu.  Dacă aş fi pus alt jucător şi ar fi ratat, aş fi avut doi jucători terminaţi din punct de vedere psihologic. Aşa, măcar am riscat doar cu el. La fel şi cu Ciprian Deac. Dacă ar fi, aş miza pe el fără nicio problemă". 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...