Wikipedia

Rezultatele căutării

sâmbătă, 22 august 2020

FOTBAL / ROMÂNIA: Cristian Dumitru a fost împrumutat de FCSB la Academica Clinceni

FCSB și Academica Clinceni au ajuns la un acord prin care gruparea ilfoveană va beneficia de serviciile tânărului mijlocaş Cristian Dumitru (18 ani). Acesta va fi împrumutat pentru anul competițional 2020/2021.
Originar din Buzău, orașul în care a venit pe lume în 13 decembrie 2001, Cristian Dumitru a activat la FCSB, în 2017, pentru echipa secundă, iar apoi, din 2019, a debutat în Liga 1, evoluând în 15 meciuri. 
După ce Academica și FCSB au bătut palma, Cristi Dumitru a declarat pentru site-ul academica-clinceni.ro: „Obiectivul meu pentru sezonul acesta este să joc cât mai multe meciuri. La vârsta mea, am nevoie de jocuri. Am revenit la Academica şi mă simt foarte bine. La FCSB am făcut antrenamente foarte bune cu domnul Neubert şi mă simt bine. Academica a terminat bine sezonul 2019-2020 şi trebuie să o ţinem tot aşa. Urmează un nou campionat – lung şi greu. Eu sper chiar şi la Playoff. Nu este imposibil".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...