Wikipedia

Rezultatele căutării

duminică, 23 august 2020

FOTBAL / ROMÂNIA: CFR Cluj a obținut o victorie cu forcepsul la Academica Clinceni

Formaţia CFR Cluj a câștigat cu 2-1, astăzi (duminică, 23  august), în deplasare, meciul cu Academica Clinceni din prima etapă a ediției 2020/2021 a Ligii 1. Au marcat Cebotaru (min. 48, din penalty), respectiv Costache (min. 15) şi Petrila (min. 75).
După meci, antrenorul formației ilfovene, Ilie Poenaru, a declarat pentru televiziunile care au transmis confruntarea: „Am pierdut nemeritat. Un rezultat de egalitate era echitabil. Un meci bun, echilibrat, în care am jucat de la egal la egal. În partea a doua am avut momente în care am şi dominat. La primul gol este fault în atac. Din păcate nu reuşim. La ocazie clară să ratezi în asemenea poziţie... Am primit gol pe nişte greşeli...Trebuie să învăţăm pi să eliminăm greşelile astea. În rest, trebuie să îi felicit pentru atitudine. Am ales bine jucătorii care au jucat. Ne trebuie timp ca să putem să omogenizăm şi să arătăm mult mai bine. Ne mai trebuie jucători.  Am cerut conducerii încă 3-4 jucători”.
Cu toate că formația lui s-a impus, Dan Petrescu a avut motive de nemulțumire: „A fost un meci foarte greu, cum mă aşteptam. Ne-au suprins puţin cu agresivitatea loc cei de la Clinceni. Noi mai puteam marca până la pauză al doilea gol. Per total, nu sunt mulţumit de joc, dar sunt mulţumit de rezultat. S-a văzut că ritmul nu a fost cum voiam eu. Am nevoie de jucători, ceva nou. Avem nevoie să ne întărim în unele zone”.
S-au folosit următoarele garnituri:
Academica Clinceni: Vâlceanu – Pashov, Jutric, Nichita, Dobrescu – Achim, Cebotaru (Şerban, 77), D. Ventura, Dumitru – Markovic (Ciandarov, 62), Boiciuc (Ciunciukov, 77).
Antrenor: Ilie Poenaru
CFR Cluj: Bălgrădean – Susic (Păun, 89), Boli, Cestor, Camora – Itu (Chipciu, 57), Bordeianu, Djokovic (Hoban, 46) – Deac, Rondon (Debeljuh, 57), Costache (Petrila, 70)
Antrenor: Dan Petrescu
Cartonaşe galbene: Achim (min. 73), Ventura (min. 81), respectiv Bordeianu (min. 36), Boli (min. 43), Cestor (min. 51), Debeljuh (min.  86)
Arbitru de centru: Cătălin Popa
Arbitri asistenți: Imre-Laszlo Bucsi, Romică Bîrdeş
Arbitru de rezervă: Iulian Călin

Etapa 1

Vineri, 21 august
Argeș - Botoșani 2-3

Sâmbătă, 22 august
Viitorul - UTA 1-1
Sepsi - Craiova 0-1
Astra - FCSB 0-3

Duminică, 23 august
Iași - Târgoviște 1-0
Clinceni - CFR Cluj 1-2

Luni, 24 august
Ora 18.00:
Voluntari - Mediaș
Ora 21.00:
Dinamo - Hermannstadt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...