Wikipedia

Rezultatele căutării

marți, 18 august 2020

FOTBAL / ROMÂNIA: Bogdan Mara a renunțat la funcția de director sportiv la CFR Cluj

Bogdan Mara (42 de ani) a anunţat, luni seară, la DigiSport, că a renunţat la funcţia de director sportiv al clubului CFR Cluj. Fost jucător la gruparea transilvană, cu care a câștigat Cupa și Supercupa României în 2009, acesta ocupase respectivul post în ultimii trei ani competiționali.
Fostul mijlocaș ofensiv a explicat de ce a luat această hotărâre: „Am renunţat la funcţia pe care o aveam la CFR Cluj. Au fost nişte ani extraordinari petrecuţi la Cluj. Dar distanţa de la Cluj la Bucureşti, unde am familia şi copiii, mă afectează pe zi ce trece. În ultima perioadă m-am gândit foarte bine şi am luat decizia de a mă retrage la Bucureşti, de a fi aproape de familia care are nevoie de mine. A fost pandemia, am stat mai mult acasă, apoi mi-a fost greu să plec. Am sperat să terminăm campionatul aşa cum s-a terminat, adică să-l câştigăm. La CFR Cluj s-a format un grup frumos, de când a venit Neluţu Varga, pentru care am un mare respect. Am creat o echipă frumoasă, cu Petrescu, cu Marian Copilu, cu Bilaşco şi toţi ceilalţi din club”.
Originar din Deva, localitate unde a văzut lumina zilei în 29 septembrie 1977, Ion Bogdan Mara a evoluat în carieră pentru echipe precum FC Farul (1999), FC Argeș (1999-2001), Deportivo Alaves (2001-2003), Tianjin Teda (2003/2004), Rapid (2005/2006), UTA (2006/2007), Unirea Urziceni (2007/2008), CFR Cluj (2008/2009), Iraklis Salonic (2010/2011) și Xanthi FC (2011/2012). El a devenit campion al României în 2008, cu Urziceni. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...