Wikipedia

Rezultatele căutării

duminică, 23 august 2020

TENIS / US OPEN: Moda de la Wimbledon a fost adoptată și la New York

În contextul pandemiei de COVID-19, Serena Williams şi Novak Djokovici au decis să locuiască în case închiriate în perioada US Open (31 august - 13 septembrie). În schimb, Andy Murray a spus că închirierea unei case presupune „costuri astronomice”. Moda aceasta a apărut la Wimbledon, în anii 90.
Potrivit forbes.com, Serena Williams a închiriat o casă pentru a se proteja, ea declarând că are probleme cu plămânii? „Vreau să fiu aici, dar am probleme reale de sănătate. Nu am vrut să fiu cazată la hotelul oficial deoarece am probleme cu plămânii şi am simţit că ar fi un risc pentru mine. Într-o casă, am mai mult control. Nu există cameriste, nimic de genul ăsta. Aveam nevoie să mă liniştesc psihic pentru a putea performa la New York”.
Sosit în America deși anunțase, inițial, că nu va participa la turneele de acolo, toamna aceasta, Novak Djokovici a declarat că fiecare sportiv a avut opţiunea de a-şi închiria o casă. „Este decizia fiecăruia. Este o vbinecuvântare să fiu într-un astfel de mediu, cu copaci şi linişte. Şi sunt recunoscător, pentru că am văzut hotelul în care stau cei mai mulţi jucători. Nu vreau să par arogant. Știu că federaţia americană a făcut tot ce a putut pentru a oferi cazare şi a organiza totul astfel încât sportivii să poată juca şi să vină aici, dar este dificil pentru majoritatea să nu-şi poată deschidă fereastra şi să fie într-un hotel, într-o cameră mică”, a explicat sârbul. 
În 2017, și Simona Halep a închiriat o casă la Wimbledon, mărturisind că experiența i se pare a fi interesantă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...