Wikipedia

Rezultatele căutării

sâmbătă, 30 aprilie 2022

TENIS / WTA: Simona Halep a trecut fără mari probleme de Paula Badosa

Fost lider mondial, Simona Halep (21 WTA) s-a calificat în optimile de finală ale Madrid Open. Românca a învins-o cu 6-3, 6-1, astăzi (sâmbătă, 30 aprilie), pe jucătoarea spaniolă Paula Badosa, aflată pe locul 2 WTA și principală favorită a întrecerii de categorie WTA 1.000 după ce liderul mondial, Iga Swiatek, a renunțat la participare.

Meciul nu a avut istoric, fiind dominat categoric de Simona Halep. Setul 1 i-a revenit constănțencei în 43 de minute. Apoi, la 3-0 pentru Halep în actul secund, Badosa a cerut time out medical pentru o problemă la umărul drept. La 5-0, Halep a irosit două mingi de meci pe serviciul spaniolei. Badosa a luat ghemul de onoare, a avut şi o minge break mai apoi, însă s-a înclinat cu 1-6, după numai 76 de minute de joc.

La finalul partidei, Simona a declarat: "Mă simt grozav. Simt că am jucat un tenis bun şi sunt foarte fericită de asta. Ea este o jucătoare foarte bună. În acest moment este numărul 2 mondial. Este încrezătoare, joacă extraordinar, dar am crezut că am şansa mea şi am dat totul pe teren. Terenul, publicul, care mă susţine mereu, toate îmi plac la Madrid. Am o atmosferă grozavă de fiecare dată când joc şi vreau să le mulţumesc tuturor deoarece este foarte bine să ai energia publicului”.

Întrebată ce schimbări a adus Patrick Mouratoglou, Halep a răspuns:  ”Este o plăcere şi o onoare să-l am pe Patrick în loja mea, ca antrenor. Lucrăm din greu la unele lucruri şi, după cum vedeţi, joc bine fiecare meci. Aşa că mă concentrez pe a deveni mai bună şi mai puternică”, a spus Halep, care a respins ideea că ar fi favorită la câştigarea turneului: ”Nu. Mă concentrez doar pe următorul meci şi vom vedea".

În optimile de finală, românca va juca cu câștigătoarea disputei dintre jucătoarea americană Cori Gauff (16 WTA şi cap de serie numărul 14) și Iulia Putinţeva (Kazahstan, locul 44 WTA).

Pentru calificarea în optimile de finală, Halep va primi 90.745 de euro şi 120 de puncte WTA. Ea a câştigat Madrid Open în 2016 şi 2017 şi a mai jucat finala în 2014 şi 2019. Anul trecut, Halep a fost eliminată (6-4, 5-7, 5-7) în optimile de finală de jucătoarea belgiană Elise Mertens.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...