Wikipedia

Rezultatele căutării

joi, 28 aprilie 2022

TENIS / WTA: Simona Halep s-a impus în meciul de debut la Madrid Open

Aflată pe locul 21 WTA, Simona Halep (30 de ani) s-a calificat în turul 2 al turneului de categorie WTA 1.000 Madrid Open. Constănțeanca a învins-o cu 6-2, 6-3, astăzi (joi, 28 aprilie), pe Shuai Zhang (40 WTA). Halep s-a pregătit din februarie la Academia Mouratoglou, iar din 7 aprilie este antrenată de cunoscutul tehnician francez.

Constănțeanca a dominat cu autoritate confruntarea. Pe de altă parte, Zhang a comis foarte multe erori neforţate (39 faţă de 17, Halep). Românca a acuzat ceva probleme doar la începutul setului secund, când a fost condusă cu 2-0 şi 40-0.

Patrick Mouratoglou s-a aflat în loja Simonei Halep la primul ei turneu la care participă după accidentarea la coapsă, la Indian Wells, în luna martie. După meci, ea a declarat: "Am fost concentrată. Am fost agresivă. Am stat bine pe picioare. Am ştiut ce trebuie să fac. A fost un meci bun şi chiar am jucat bine, considerând că e primul din turneu şi ţinând cont de faptul că nu am jucat de o lună. Am întodeauna senzaţii extraordinare jucând aici, la Madrid, unde am avut întotdeauna o atmosferă foarte bună. Acest an poate fi unul bun. Nu am aşteptări în ceea ce priveşte rezultatele. Vreau doar să joc cel mai bun tenis când intru pe teren. Nu contează cu cine”.  

În turul 2, Halep o va întâlni pe învingătoarea meciului dintre spaniola Paula Badosa (2 WTA) și rusoaica Veronika Kudermetova (25 WTA). După retragerea polonezei Iga Swiatek, liderul WTA, iberica a devenit principala favorită a turneului, chiar dacă figurează ca fiind cap de serie numărul 2.

Pentru calificarea în turul 2, Halep va primi 45.095 de euro şi cu 65 de puncte WTA. Ea a câştigat Madrid Open în 2016 şi 2017 şi a mai jucat în finală în 2014 şi 2019. Anul trecut, ea a fost eliminată în optimile de finală de jucătoarea belgiană Elise Mertens (6-4, 5-7, 5-7).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...