Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 27 aprilie 2022

FOTBAL / LIGA CAMPIONILOR: Karim Benzema a salvat pe Real Madrid în disputa de la Manchester City

Manchester City s-a impus cu 4-3 (2-1), marţi, 26 aprilie, pe teren propriu, în fața lui Real Madrid, în manşa tur a semifinalelor ediției 2021/2022 a Ligii Campionilor la fotbal. Autor a unei „duble”, Karim Benzema a izbutit să evite eșecul la scor al echipei iberice. Returul se va disputa în 4 mai.

Meciul a fost arbitrat de o brigadă din România, cu Istvan Kovacs la centru. Cavalerul fluierului s-a remarcat printr-un avantaj corect lăsat la golul al patrulea al gazdelor. Apoi, în minutul 80, Laporte a atins mingea cu mâna la un duel pentru balon cu Benzema, după o centrare, iar Kovacs a dictat fără ezitare penalty.

Meciul s-a desfășurat pe contre. După perioade în care Manchester City a dominat cu autoritate, Real Madrid a revenit în forță, izbutind să limiteze proporțiile eșecului. Au marcat: De Bruyne (min. 2), Gabriel Jesus (min. 11), Foden (min. 53), Silva (min. 74), respectiv Benzema (min. 33, 82 - penalty), Vinicius (min. 55).

La finalul disputei, antrenorul lui Manchester City, Pep Guardiola, a declarat: "A fost un meci bun de fotbal, între două echipe cu foarte mulţi jucători de calitate. Am câştigat. Ne vom odihni. Vom juca la Leeds (sâmbătă, în campionat), şi vom merge în Spania săptămâna viitoare. Pentru a câştiga această competiţie, trebuie să luaţi rezultatele aşa cum vin. Am fi putut avea un rezultat mai bun, dar trebuie să jucăm foarte bine în ambele meciuri. Pe primul l-am jucat foarte bine. Va fi un bun test de personalitate pentru echipă. Nu mă plâng de rezultat sau de performanţă. Sunt atât de mândru de felul în care a jucat echipa mea. Am încercat totul pentru a câştiga. Am fost foarte curajoşi cu şi fără minge. Nu aş spune că am meritat mai mult pentru că rezultatul este ceea ce este, dar am jucat foarte bine. Ştiam din start că vor fi două meciuri şi chiar şi cu un rezultat mai bun azi ar fi trebuit să facem un meci foarte bun pe Bernabeu".

De partea cealaltă, Carlo Ancelotti, antrenorul echipei Real Madrid, a spus: "Am început meciul foarte prost. Am fost prea moi. Am primit două goluri şi de acolo echipa a arătat ce a arătat în ultima vreme. Am reacţionat foarte bine de acolo. Am stat în joc până la final. Ne-am chinuit, dar aprecierea jocului este simplă: trebuie să ne apărăm mai bine. Am fost foarte buni cu mingea. Am avut ocazii, dar într-un meci care merge de la un gol la altul trebuie să aperi mai bine, asta e foarte important. Este o înfrângere care ne lasă în viaţă pentru returul de pe Bernabeu. Cred că suntem capabili să le creăm probleme la retur. Karim a jucat un meci extraordinar, dar o face tot timpul. Are personalitate să transforme astfel de penalty-uri. A fost foarte spectaculos să încerci asta la momentul acela".

Au evoluat următoarele echipe:

Manchester City: Ederson - Stones (Fernandinho, 36), Ruben Dias, Laporte, Zincenko - Rodrigo, De Bruyne, B. Silva - Mahrez, Gabriel Jesus (Sterling, 83), Foden

Antrenor: Pep Guardiola

Real Madrid: Courtois - Carvajal, E. Militao, Alaba (Nacho, 46), Ferlan Mendy - Valverde, Kroos, Modrici (Ceballo, 79) - Rodrygo (Camavinga, 70), Benzema, Vinicius (Asensio, 88)

Antrenor: Carlo Ancelotti.

Arbitru: Istvan Kovacs

Liga Campionilor

Ediția 2021/2022

Semifinale

Miercuri, 27 aprilie

Ora 22.00: Liverpool - Villarreal

Meciul retur e programat în 3 mai

Marți, 26 aprilie

Manchester City - Real Madrid 4-3

Meciul retur e programat în 4 mai

Finala

28 mai, Stade de France

Manchester City/Real Madrid - Liverpool/Villarreal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...