Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 22 aprilie 2022

FOTBAL / ROMÂNIA: Dusan Uhrin spune că Dinamo se va concentra asupra barajului

Fără șanse mari de a se mai salva de la retrogradare direct, fără baraj, FC Dinamo și-a stabilit un alt obiectiv pentru ultimele meciuri din Play-Out-ul ediției 2021/2022 a Ligii 1. Și anume să se concentreze pe disputele care îi pot asigura menținerea în elita fotbalului românesc. Până atunci, formația bucureșteană va întâlni pe Gaz Metan, la Mediaș, astăzi (vineri, 22 aprilie), la ora 20.00, în a 6-a etapă.

Noul obiectiv a fost anunțat de antrenorul lui FC Dinamo, Dusan Uhrin Jr, în conferința de presă de dinaintea disputei cu Gaz Metan Mediaș: "Cum am spus şi înainte, aveam mici posibilităţi de a evita barajul. Acum avem o lună pentru a ne îmbunătăţi performanţele şi încerc să-i împing pe jucători mai mult, pentru că trebuie să alergăm mai mult pe teren, asta e sigur. Trebuie să facem mai multe antrenamente în această perioadă pentru ca jucătorii importanţi să fie pregătiţi pentru baraj. Şi jocurile care urmează sunt importante. Vreau să văd şi alţi jucători cum evoluează. Voi schimba anumiţi jucători în aceste partide. Trebuie să-mi arate dacă sunt pregătiţi sau nu. Săptămâna viitoare voi decide ce voi face şi voi pregăti barajul”.

Cehul nu privește cu îngrijorare ceea ce urmează: ”Nu este cea mai rea situaţie în care mă aflu ca antrenor. Am mai fost în astfel de situaţii. Și anul trecut a fost foarte greu, dar câştigam. Când am venit am pierdut două meciuri şi apoi am câştigat cinci şi am făcut un egal. Pentru că vom avea un adversar dificil şi în baraj, este important să ţin jucătorii în mână şi să-i pregătesc pentru asta”. 

Uhrin Jr s-a referit cu multă precauție și la viitorul adversar al echipei sale: ”Mediaş a marcat un gol cu Mioveni şi a mai avut două ocazii de a egala. Trebuie să fim concentraţi la acest meci. Uneori, ne pierdem mintea în propriul careu, facem greşeli. Cu Mioveni, am avut două ocazii înainte de a primi golul şi dacă am fi marcat noi primii altul ar fi fost meciul. Totul este despre concentrare la meciuri. Dacă nu suntem concetraţi, pierdem jocul cu uşurinţă. Sunt jucători tineri la Gaz Metan, dar sunt amibiţioşi, au atitudine. Dar nu mă concentrez asupra lor, mă concentrez asupra noastră, deoarece trebuie să fim pregătiţi în patru săptămâni. Acesta este obiectivul meu, să-i pregătesc pentru baraj. Pentru mine nu e un meci amical. Jucătorii trebuie să-mi arate mie că merită să evolueze. Uşor, uşor trebuie să stabilesc primul 11 şi apoi trebuie să mă asigur că acesta este pregătit. Începem să ne concetrăm asupra barajului, asupra celor două echipe pe care le putem întâlni", a declarat Uhrin, într-o conferinţă de presă.

România - Liga 1

Play-Out

Etapa a 6-a

Vineri, 22 aprilie

Ora 18.00: Clinceni - Mioveni

Ora 20.00: Gaz Metan - Dinamo

Sâmbătă, 23 aprilie

Ora 18.00: Rapid - Sepsi Sf. Gheorghe

Ora 18.00: UTA - Chindia

Luni, 25 aprilie

Ora 15.30: FC Botoșani - FCU Craiova

Clasament

1. Rapid 35 puncte

2. Sepsi 33 puncte

3. FC Botoşani 32 puncte

4. FCU Craiova 1948 28 puncte

5. UTA Arad 26 puncte

6. CS Mioveni 25 puncte 

...............................

7. Chindia Târgovişte 22 puncte

8. FC Dinamo 13 puncte

...............................

9. Academica Clinceni -1 punct

10. Gaz Metan Mediaş -25 puncte

Etapa a 7-a

Vineri, 29 aprilie

Ora 17.30: Sepsi OSK Sfântu Gheorghe - Gaz Metan Mediaş

Ora 20.30: Chindia Târgovişte – FC Rapid

Sâmbătă, 30 aprilie

Ora 12.30: Dinamo – Academica Clinceni

Duminică, 1 mai

Ora 19.00: FCU Craiova 1948 – UTA 

Luni, 2 mai

Ora 17.30: CS Mioveni – FC Botoşani

Partidele vor fi transmise în direct de Digi Sport, Look Sport şi Orange Sport. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...