Wikipedia

Rezultatele căutării

duminică, 24 aprilie 2022

FOTBAL / ROMÂNIA: CFR Cluj a obținut o victorie chinuită cu FC Voluntari

După două eșecuri la rând, formaţia CFR Cluj a câștigat cu 1-0 (0-0), astăzi (duminică, 24 aprilie), pe terenul lui FC Voluntari, într-un meci din etapa a şasea a Play-Off-ului ediției 2021/2022 a Ligii 1. În ultimul minut al prelungirilor, ilfovenii au fost pe punctul de a înscrie, portarul Letica reținând greu o minge șutată de Tamaș de la circa 35 de metri. 

Unicul gol a fost marcat de Boateng, în minutul 83. În minutul 4, CFR Cluj a ratat un penalty prin Deac. Inițial, acesta a transformat lovitura, însă arbitrul Adrian Viorel Cojocaru a dictat repetarea fiindcă mai mulți jucători ai oaspeților au pătruns în careul de 16 metri înainte ca balonul să fie lovit.

La finalul disputei, tehnicianul echipei CFR Cluj, Dan Petrescu, a declarat la Digi Sport: ”Am fost egalaţi de patru ori în ultimul minut şi azi era să se repete istoria. Am revăzut celelalte meciuri. Nu avem voie să facem aceste greşeli la acest nivel. În afară de ultima fază, Voluntari n-a avut nicio ocazie. Am avut noroc cu golul lui Boateng, primul lui gol, dar a fost o victorie meritată. Nu putem să facem atâtea greşeli mereu. Avem jucători cu experienţă. Speram să se mai întoarcă, să mai dăm şi noi gol la ultima fază. Am început excelent. Am avut bară, penalty, am marcat, s-a repetat şi am ratat. Am mai avut o ocazie mare prin Chipciu, dar mă aşteptam să facem mai mult în repriza a doua”.

Antrenorul campioanei a catalogat victoria ca fiind una “de moral”: “Acum trebuie să pregătim foarte bine meciul următor. Le-am zis la pauză: calm şi balanţă, să fim echilibraţi, să uităm penalty-ul, să fim puţin mai liniştiţi. Din păcate, nu am reuşit să-i conving să fim puţin mai calmi. Toţi jucătorii lui Voluntari ne-au creat probleme. Sunt convins că va fi greu pentru celelalte echipe să câştige aici. Orice meci e foarte important. Orice meci va fi o finală de acum înainte. Mă tem de orice meci. Trebuia să facem mai multe puncte până acum”.

Au evoluat următoarele formații: 

FC Voluntari: Popa – Ricardinho, Tamaş, Armaş – I. Gheorghe, Fulop (Tehe, 87), Droppa (Merloi, 87), Raţă (Tavares, 80), Briceag (Al. Vlad, 75) – Nemec, Marcelo

Antrenor: Liviu Ciobotariu

CFR Cluj: Letica – Grahovac (Manea ’75), Yuri, A. Burcă – Chipciu (Ad. Păun, 58), Bordeianu (V. Costache, 71), A. Boateng, Camora – Deac, Debeljuh (Dugandzic, 58), Petrila (Birligea, 71)

Antrenor: Dan Petrescu

Arbitru: Adrian Viorel Cojocaru

România - Liga 1

Etapa a 6-a

Duminică, 24 aprilie

FC Voluntari - CFR Cluj 0-1

Luni, 25 aprilie

Ora 18.00: FC Argeș - Univ. Craiova

Ora 21.00: Farul - FCSB

Clasament

1. CFR Cluj 48 puncte

2. FCSB 43 puncte

3. Universitatea Craiova 39 puncte

4. FC Voluntari 30 puncte

5. Farul Constanţa 28 puncte

6. FC Argeş 27 puncte

Etapa a 7-a

Sâmbătă, 30 aprilie

Ora 20.00: Universitatea Craiova – FC Voluntari

Duminică, 1 mai

Ora 21.30: CFR 1907 Cluj  - Farul Constanţa

Luni, 2 mai

Ora 20.30: FCSB – FC Argeş

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...