Wikipedia

Rezultatele căutării

luni, 25 aprilie 2022

TENIS / WTA: Iga Swiatek a primit un Porsche Taycan după ce a câşigat turneul de la Stuttgart

Lider mondial, Iga Swiatek a câştigat, duminică, 24 aprilie, turneul de categorie WTA 500 de la Stuttgart. Poloneza a învins-o cu 6-2, 6-2, în finală, pe belarusa Arina Sabalenka, numărul 4 mondial şi a treia favorită. Meciul a durat o oră şi 24 de minute. Ea a primit o dată cu trofeul şi un autoturism Porsche Taycan din partea sponsorului turneului. 

Pentru Swiatek, acesta este al al şaptelea trofeu la simplu, după cele de la Roland Garros, în 2020, Adelaide, Roma, ambele în 2021, Doha, Indian Wells şi Miami, toate trei în 2022. Poloneza are acum 23 de victorii consecutive în circuit, aflându-se la al patrulea trofeu la rând.

La Stuttgart, Swiatek a avut-o ca adversară în sferturi pe Emma Răducanu (6-4, 6-4). Arina Sabalenka a trecut în turul doi de o altă sportivă cu origini române, Bianca Andreescu (6-1, 3-6, 6-2).

Poloneza a primit, o dată cu trofeul, şi un autoturism Porsche Taycan din partea sponsorului turneului. Sportiva de 20 de ani a mărturisit că se află într-o situaţie ciudată, deoarece şi-a luat permisul de conducere de numai şase luni. "Sunt foarte încântată. A fost o săptămână grozavă pentru că am reuşit să învăţ multe despre maşini, să mă entuziasmez şi să fiu fascinată de alte lucruri decât de tenis. Este ceva nou, pentru că o vreme am fost ocupată doar cu tenisul. Fizioterapeutul meu ştie multe despre automobile. Aşa că mă va ajuta să o aleg pe cea potrivită. Nu ştiu dacă ați aflat, însă eu nu prea mă pricep să iau decizii", a declarat Swiatek pentru WTA Insider.

Swiatek a declarat, mai apoi, că este în continuare surprinsă de ea însăşi, de ceea ce poate face pe teren: "Acesta a fost un alt turneu în care m-am surprins. Că pot să câştig nefiind sută la sută perfect pregătită sau că nu trebuie să mă simt sută la sută pentru a juca totuşi un tenis foarte bun şi pentru a face meciuri solide", a afirmat liderul WTA, care s-a referit la trecerea de pe hard pe zgură: ”Tranziţia a fost destul de rapidă şi am avut multe îndoieli. Pur şi simplu, nu am vrut să mă concentrez cu adevărat pe asta şi m-am concentrat doar pe ceea ce pot influenţa. Aşa că, da, acesta este un alt turneu care mi-a arătat că pot să o fac indiferent de situaţie. Practic, ultima dată când am jucat pe zgură a fost acum un an. Aşa că nu eram sigură cât de bine voi face trecerea şi dacă voi putea să o fac în două zile. Înainte de primul meci, cred că am petrecut două ore pe teren. Mereu am auzit că această suprafaţă este complicată şi că este ciudată şi diferită de oricare alta. De aceea am avut cele mai multe îndoieli, în principiu", a concluzionat Swiatek.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...