Wikipedia

Rezultatele căutării

joi, 30 aprilie 2020

TENIS: Billie Jean King speră să trăiască unificarea ATP şi WTA

Mare campioană a tenisului, Billie Jean King a declarat, pentru ”New York Times”, că speră ca fuziunea între forurile ATP şi WTA, propusă de Roger Federer, să se producă cât ea mai este încă în viaţă.
Americanca a declarat, potrivit lequipe.fr: “Mi-am spus atunci când am văzut mesajul lui Federer: Da! Poate că mai este o speranţă. Am 76 de ani, dar sper să văd circuitele masculin şi feminin unindu-se înainte să mor. Este un lucru bun pentru sportul nostru. Suntem mai puternici împreună, sub o singură voce. Trebuie să fim uniţi ca o familie pentru a continua să progresăm şi să luptăm”.
În urmă cu o săptămână, Roger Federer a pus o întrebare legată de o posibilă fuziune a forurilor care supervizează circuitul masculin şi pe cel feminin de tenis: “Mă întreb… Doar eu mă gândesc că acum este momentul ca tenisul masculin şi cel feminin să se unească şi să fie unul?”, a scris Federer pe Twitter, făcând referire la o eventuală fuziune ATP-WTA. Printre primii sportivi care au răspuns s-a numărat Simona Halep, care s-a declarat a fi de acord cu această unificare. “Nu eşti singurul”, a postat românca. 
De asemenea, Billie Jean King, cea care a inițiat apariția WTA, în 1973, a avut o reacție pozitivă pe Twitter: “Sunt de acord. Şi am spus asta încă din anii ’70. O voce, feminin şi masculin împreună, este de mult timp viziunea mea pentru tenis. WTA singură n-a fost decât Planul B. Mă bucur că suntem pe aceeaşi lungime de undă. Să facem ca această idee să devină realitate”.
O reacție a avut și Rafael Nadal: ”Hei, Roger, așa cum știi din discuțiile noastre, eu sunt totalmente de acord că ar fi genial să ieșim din această criză cu o uniune a tenisului la masculin și feminin în jurul unei singure organizații”.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...