Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 24 aprilie 2020

ATLETISM: Au fost anulate și Campionatele Europene de la Paris

Și sezonul atletic în aer liber a fost dat serios peste cap. Iar dacă în iarnă a fost amânat Campionatul Mondial în sală, deunăzi s-a anunțat că ediția din acest an a Campionatului European în aer liber nu va mai avea loc. Programată în perioada 25-30 august, pe stadionul ”Charlety” din Paris, această competiție a fost anulată din cauza pandemiei de Covid-19.
Respectiva decizie a fost luată joi seară, într-o reuniune a reprezentanţilor Federaţiei Franceze de Atletism (FFA), Comitetului de Organizare, delegaţiei interministeriale pentru evenimente mari, Ministerului Francez al Sporturilor şi Ministerului Francez de Interne. “Am discutat mult în ultima lună. Ne-am luptat până la capăt pentru menţinerea competiţiei. Am analizat şi cea mai mică oportunitate, dar am decis să anulăm. Am fost în contact şi cu European Athletics, care ne-a acceptat decizia şi ştie că am făcut tot ce am putut. Voiam să le oferim atleţilor ceva interesant pe final de sezon. Vorbeam despre ieşirea din tunel după criză. Din nefericire, nu va fi cazul”, a declarat preşedintele Comitetului de Organizare, Jean Garcia, potrivit cotidianului ”L’Equipe”.
Produsă în urma recomandărilor Comisiei Medicale a FFA, anularea CE de atletism în aer liber survine după ce toate etapele Ligii de Diamant din mai și iunie au fost amânate... Cum perspectivele nu sunt tocmai favorabile desfășurării competițiilor sportive în Europa și în lume e tot mai probabil ca întreg anul competițional 2020 să fie ”alb” și în atletism... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...