Wikipedia

Rezultatele căutării

joi, 23 aprilie 2020

FOTBAL: Gareth Bale a donat jumătate de milion de lire sterline spitalului din Cardiff

Component al echipei de fotbal Real Madrid, Gareth Bale a anunţat că a donat 500.000 de lire sterline spitalului din Cardiff în care s-a născut. Atacantul galez a făcut acest demers pentru a sprijini unitatea medicală în lupta de combatere a pandemiei cu noul coronavirus.
Într-un ideo postat pe Twitter, Bale a spus: “Spitalul Universitar al Ţării Galilor are un loc special în inima mea. Acolo m-am născut şi mi-a ajutat mult prietenii, familia şi comunitatea în general. Eu şi familia mea vrem să ne arătăm susţinerea. Faceţi o treabă extraordinară şi vă mulţumesc mult!”.
Pe de altă parte, internaționalul galez a vorbit într-un interviu pentru BT Sports citat de lequipe.fr despre situația din Spania, acolo unde se află în autoizolare: ”Cred că sunt aici de șase săptămâni. Este o izolare atât de strictă.  Nu putem face mișcare, sport. Dar asta e cel mai bine pentru toată lumea. Așa trebuie procedat. Noi înțelegem că toate aceste sacrificii sunt necesare și că se încearcă a se face ceea ce este mai bine”. 
Bale a subliniat și faptul că în toată această perioadă a încercat să-și mențină o condiție fizică bună: ”La Real, noi am încercat tot felul de exerciții. Curse pe jos, greutăți, exerciții de prevenție și așa mai departe. Am fost în contact pe Zoom și am încercat să rămânem în cea mai bună formă. Să fim pregătiți atunci când se va relua campionatul”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...