Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 22 aprilie 2020

FOTBAL: Romelu Lukaku a povestit despre perioada infernală trăită la Inter Milano

Component al echipei italiene de fotbal Inter Milano, atacantul Romelu Lukaku a declarat că 23 de jucători ai acesteia au fost bolnavi în ianuarie, toți având simptome precum febră sau tuse.
Cu toată că primul caz de fotbalist infectat de Covid-19 raportat în Italia a fost cel al lui Daniele Rugani (Juventus), în 11 martie, se pare că și înaintea acestuia au mai fost și altele... Cel puțin așa reiese din relatarea belgianului Lukaku: "Noi am avut o săptămână de concediu în decembrie, iar apoi am revenit pe teren şi jur că 23 de jucători din 25 eram bolnavi. Nu glumesc. În 26 ianuarie, noi am jucat cu Cagliari şi după 25 de minute unul dintre fundaşii noştri a fost nevoit să părăsească terenul. Nu a mai putut continua şi aproape a leşinat (n.t. - Milan Skriniar a fost schimbat după 17 minute). Toată lumea tuşea şi avea febră. La încălzire mi-a fost mult mai cald ca de obicei. Eu nu mai avusesem febră de ani. După meci era prevăzută o cină cu un sponsor, dar m-am dus direct să dorm. Nu am făcut teste Covid-19 în acea vreme, deci nu vom afla niciodată dacă a fost vorba de aşa ceva", a declarat Lukaku, în cadrul unei emisiuni la canalul Vier, prezentată de Kat Kerkhofs, soţia lui Dries Mertens, colegul său în naționala Belgiei.
Toți fotbaliștii de la Inter Milano au trecut la autoizolare după ce fundaşul Daniele Rugani a fost testat pozitiv cu Covid-19, în 11 martie. Cu trei zile înainte, Rugani fusese pe banca de rezerve la meciul Juve - Inter 2-0. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...