Wikipedia

Rezultatele căutării

joi, 30 aprilie 2020

FOTBAL: Franck Ribery a sărit în sprijinul rapper-ului Kofs

Internaționalul francez de fotbal Franck Ribery l-a ajutat pe rapper-ul Kofs să îşi ducă mama din Algeria în Franţa. În acest scop, sportivul a pus la cale un zbor cu un avion privat.
Muzicianul a postat un mesaj în care i-a mulțumit jucătorului de la Fiorentina: “Oamenii modeşti şi generoşi sunt deseori cei mai discreţi. Nu îmi stă în caracter, dar ţin să îi mulţumesc fratelui meu, sângelui meu, Franck Ribery, pentru că a organizat repatrierea mamei mele pe care o iubesc mult din Algeria la Marsilia, punându-i la dispoziţie un avion privat. Am vrut să anunţ asta ca să ştiţi omul de aur care se ascunde în acest formidabil fotbalist. Mulţumesc din nou, fratele meu”.
Potrivit ”L’Equipe”, Ribery a reacţionat astfel: “Ştiu cât de importantă este mama… Nimic nu o înlocuieşte. Nu îţi cer decât un singur lucru, frate, să ai grijă  de ea mai ales în această lună a Ramadanului. Nu am nevoie de altă recunoştinţă decât cea a lui Allah”.
Născut în 7 aprilie 1983, în Boulogne-sur-Mer, Franka Ribery a descoperit fotbalul la echipa FC Conti Boulogne, în 1989. Ca senior, a evoluat pentru FC Metz (2004/2005), Galatasaray Istanbul (2005), Olympique de Marseille (2005-2007) și Bayern Munchen (2007-2019), cu aceasta din urmă câștigând Liga Campionilor (2013), Supercupa Europei (2013), CM al cluburilor (2013), campionatul Germaniei (de 9 ori), Cupa Germaniei (de 6 ori) și Supercupa Germaniei (de 4 ori). A evoluat de 81 de ori pentru echipa Franței, fiind medaliat cu argint la CM 2006.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...