Wikipedia

Rezultatele căutării

marți, 30 august 2022

TENIS / US OPEN: Simona Halep a pierdut pentru a 13-a oară în turul 1 la un turneu de mare șlem

Fost lider mondial, Simona Halep (30 de ani) a declarat, după eliminarea în primul tur de la US Open, că nu a reuşit să găsească soluţii în meciul cu Daria Snigur, jucătoare venită din calificări. Ucraineanca s-a impus cu 6-2, 0-6, 6-4. Este a patra oară când Halep pierde în primul tur la US Open, respectiv a 13-a oară la turneele de mare șlem în întreaga carieră a sa.  

La finalul confruntării de la Flushing Meadows, Halep a declarat: „Consider că a jucat un tenis extraordinar. A făcut un meci foarte bun. Am jucat un pic sub presiune pentru că a avut nişte mingi foarte precise, foarte aproape de linie, foarte apăsate... Nu prea a sărit mingea şi a jucat destul de iute. Nu am găsit soluţii. Îmi pare rău că am pierdut, bineînţeles, dar adversara mea a jucat foarte bine astăzi şi cred că a meritat să câştige pentru că pe final am făcut şi nişte greşeli destul de uşoare. Puteam să revin. Nu se ştia ce se putea întâmpla, dar nu am găsit soluţia potrivită astăzi. (...) Totul m-a surprins şi, din păcate, nu am reuşit să găsesc soluţii astăzi. Îmi pare rău, dar asta este viaţa şi ăsta e sportul, mergem înainte", a spus Simona Halep pentru Eurosport, potrivit eurosport.ro.

Constănțeanca a elogiat-o pe adversara ei: „E o jucătoare foarte talentată. Jocul ei mi-a pus cele mai mari probleme. Dă nişte lovituri pe care nu prea le-am aşteptat. Nu am mai jucat niciodată împotriva ei. Are un tenis destul de ciudăţel, dar destul de bun. Pune presiune şi loveşte mingea din orice poziţie. Dă foarte bine”.

Câștigătoare la Roland Garros, în 2018, și la Wimbledon, în 2019, Halep a mai fost eliminată la turneele de mare șlem în primul tur la următoarele ediții:

Roland Garros 2010 - Samantha Stosur

US Open 2010 - Jelena Jankovic

Australian Open 2012 - Paula Ormaechea

Roland Garros 2012 - Petra Cetkovska

Wimbledon 2012 - Anabel Medina

Australian Open 2013 - Sloane Stephens

Roland Garros 2013 - Carla Suarez

Wimbledon 2015 - Jana Cepelova

Australian Open 2016 - Zhang Shuai

Australian Open 2017 - Shelby Rogers

US Open 2017 - Maria Șarapova

US Open 2018 - Kaia Kanepi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...