Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 26 august 2022

FOTBAL / CONFERINȚA EUROPEANĂ (PLAY-OFF): CFR Cluj s-a calificat în grupe, Dan Petrescu face haz de necaz

Campioană a României, CFR Cluj s-a calificat, joi, 25 august, în grupele ediției 2022/2023 a Conference League. Formația transilvană a câștigat cu 1-0, în manșa secundă din Play-Off, meciul cu echipa slovenă Maribor. În tur, meciul s-a încheiat la egalitate, 0-0.

CFR s-a impus printr-un gol spectaculos marcat de croatul Lovro Cvek (minutul 90), care a trimis pe spate, cu boltă, o minge respinsă greșit de oaspeți. S-a confirmat astfel declarația lui Dan Petrescu de dinaintea confruntării: „Meciul va fi decis de o eroare sau de o execuție deosebită”. 

La finalul disputei, antrenorul lui CFR a declarat la Prima Sport: „A fost un meci foarte greu. E campioana Sloveniei. Aţi văzut şi voi, o echipă foarte bună, cu jucători care joacă la echipe naţionale. Noi din opt meciuri am câştigat trei. În cinci am făcut egaluri. Deci, noi nu am pierdut niciun meci. Asta-i realitatea. Penalty-urile sunt penalty-uri, dar până la penalty-uri CFR nu a pierdut niciun meci. Asta e foarte important în Europa. Și am luat şi foarte puţine goluri, ceea ce e important! Mă bucur pentru băieţi, pentru că merită, după ce am păţit în meciul ăla din Armenia cu penalty-urile... Au avut încă șase meciuri. Și-au revenit. Bravo lor! Au demonstrat că merită la CFR”. 

Dan Petrescu a abordat din nou problema calendarului foarte încărcat al echipei sale: „Acum, peste două zile avem meci şi vă spun sincer că am intrat în vestiar, am făcut echipa. Mă gândesc cum să jucăm duminică. Pentru că n-am cum să mă bucur prea mult ca antrenor. Dacă aveam o săptămână liberă ar fi fost fantastic. Ca să ne bucurăm şi noi de această calificare, dar n-avem timp. Ne bucurăm că în al patrulea an la rând CFR merge în cupele europene şi mereu e presiune. Mai ales pe Dan Petrescu, care nu ştie să antreneze. Încât nu mai ştiu ce să fac. Pot să îi calific de 20 de ori, că tot sunt contestat aiurea. Că dacă eram contestat pe merit, aş fi zis: OK!”, a declarat Dan Petrescu, potrivit primasport.ro.

Tragerea la sorţi a grupelor Conferinței Europene este programată vineri, 26 august, la ora 15.30, la Istanbul.

Au evoluat următoarele formații: 

CFR Cluj: Scuffet - Manea, Yuri, Burcă, Camora (cpt.) - Boateng, Cvek - Deac (Kolinger, 90+7), Betancor (Păun, 70), Petrila (Roger, 90+4) - Yeboah (Muhar, 90+7)

Antrenor: Dan Petrescu.

NK Maribor: Bergsen - Zinic (Vipotnik, 90+3), Karic, Uskokovic, Sikosek (cpt.) - Antolin (Kronaveter, 46), Vidakovic -  Repas, Bozic, Brnic (Lausic, 90+3) - Baturina (Sirk, 72)

Antrenor: Damir Krznar.

Arbitru: John Beaton. Asistenţi: Daniel McFarlane, Douglas Potter. Arbitrul nr. 4: Steven McLean (toţi din Scoţia)

Play-Off

Viking (Norvegia) - FCSB 1-3 (1-2 în tur)

CFR Cluj - Maribor (Slovenia) 1-0 (0-0 în tur)

Beer Shava (Israel) - Universitatea Craiova 1-1 (1-1 în tur), 4-3 la loviturile de departajare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...