Wikipedia

Rezultatele căutării

joi, 25 august 2022

FOTBAL / CONFERINȚA EUROPEANĂ (PLAY-OFF): FCSB a câștigat cu Viking și s-a calificat în faza grupelor

Învinsă (1-2) la București, în tur, FCSB s-a calificat, astăzi (joi, 25 august), în grupele ediției 2022/2023 a Conference League. Formația din Berceni s-a impus cu 3-1 în Norvegia, în fața echipei norvegiene Viking. Confruntarea s-a disputat pe o suprafață sintetică.   

Edjouma a deschis scorul în minutul 2 pentru FCSB, cu o lovitură de cap la centrarea lui Florinel Coman. În minutul 25, portarul Târnovanu l-a agăţat în careu pe Karlsbakk, iar Tripic a transformat penalty-ul. În minutul 53, Cordea a marcat cu un şut de la distanţă, iar în minutul 90+4 Radunovic a transformat un penalty și a stabilit rezultatul final. 

După meci, Nicolae Dică a declarat: „E un moment important în cariera mea, dar să nu uităm că eu am mai dus această echipă în grupele Europa League cu câţiva ani în urmă. Am început foarte bine. Apoi am primit gol dintr-o greşeală, iar în repriza a doua am schimbat jocul şi am mai marcat două goluri. Trebuie să avem mai multă concentrare în faţa porţii. Toţi jucătorii au dat dovadă de o atitudine bună. Sunt mândru de aceşti jucători şi de faptul că îi antrenez. Cred că sunt talismanul norocos al acestei echipe! Sunt un om norocos. Îmi doresc să facem şi în grupe meciuri bune! Vreau să mai aducem doi jucători, dar o să vedem. În grupe îmi doresc să jucăm cu echipe puternice, care să joace fotbal”.

Tragerea la sorţi a grupelor Conferinței Europene este programată vineri, 26 august, la ora 15.30, la Istanbul.

Au evoluat următoarele formații: 

Viking: Gunnarsson - Bjorshol, Brekolo, Vevatne - Kabron, Lokberg (Sandberg, 46), Solbakken, Fridjonsson, Pattynama (Torsteinbo, 46) – Karlsbakk (Traore, 70), Tripic

Antrenor: Morten Jensen

FCSB: Târnovanu – Pantea (Boboc, 46), Dawa, Tamm, Radunovic - Edjouma (Dulca, 59) - Cordea, Miculescu, Oct. Popescu, Fl. Coman - B. Rusu (Oaidă, 46)

Antrenor: Nicolae Dică

Arbitru: Tamás Bognár. Asistenți: Buzas Balazs, Peter Kobor. Arbitrul nr. 4: Berke Balazs (toţi din Ungaria)

Conferința Europeană

Play-Off

Viking (Norvegia) - FCSB 1-3 (1-2 în tur)

CFR Cluj - Maribor (Slovenia) 1-0 (0-0 în tur)

Beer Shava (Israel) - Universitatea Craiova 1-1 (1-1 în tur), 4-3 la loviturile de departajare


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...