Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 27 mai 2022

TENIS / ROLAND GARROS: Simona Halep își anunță fanii că nu are de gând să renunțe la competiție

Fost lider mondial, Simona Halep a părăsit prematur turneul de mare șlem de la Roland Garros. Aflată pe locul 19 WTA şi cap de serie cu numărul 19, constănțeanca a pierdut (6-2, 2-6, 1-6) meciul cu jucătoarea chineză Qinwen Zheng (74 WTA). Disputa a contat pentru turul al doilea. 

La puțin timp după meci, Simona Halep a postat următorul mesaj pe Instagram: Bună, tuturor! Scriu aceste cuvinte pentru că îmi vine să le împărtăşesc cu toţi cei cărora le pasă. Ca întotdeauna, simt o susținere atât de mare din partea fanilor mei şi pentru asta ţin să vă mulţumesc tuturor! Ești grozav! Mă susții necondiționat și asta înseamnă mult! În general, nu sunt o persoană care dramatizează şi sper că nu sună aşa când scriu aceste cuvinte acum. Ultimele 18 luni au fost foarte dure, atât în plan emoţional, cât şi fizic.

După ce am pierdut la Doha, mesajul meu către oamenii foarte apropiaţi a fost că nu mai pot mai mult, că am terminat cu tenisul. Dar, cumva, mi-am recăpătat pasiunea şi am început să simt din nou dragostea pentru tenis. Am decis să muncesc din greu şi să fac schimbări semnificative. Sunt foarte mândră de mine pentru tot ceea ce am făcut în ultima vreme. Nu aş fi putut face asta fără ajutorul lui Patrick şi vreau să-i mulţumesc că a fost alături de mine”. 

Halep a subliniat mai apoi că așteptările sunt mari în ceea ce o privește. ”Sunt o câştigătoare de turnee de mare șlem, sunt un fost număr 1 şi toată lumea se aşteaptă să câştig. Dar nimic nu vine de la sine. Pentru a putea atinge din nou cel mai înalt vârf din tenis, am nevoie de timp şi de multă muncă grea. Nu mă caracterizează să renunţ. Aşa că mâine este o nouă zi şi voi fi gata să încep din nou! Apropo, acum ştiu cum este să ai un atac de panică. Nu este uşor de manevrat, dar am trecut peste asta acum şi zâmbesc deja! Cu dragoste, Simona!”. 

Este prima dată din 2015 când constănțeanca părăseşte în această fază întrecerea pariziană.

Iată performanțele izbutite de Simona Halep la Roland Garros, ca senioară:

2010 - turul 1 (a pierdut cu Samantha Stosur)

2011 - turul 2 (eșec la Samantha Stosur)

2012 - turul 1 (eșec la Petra Cetkovska)

2013 - turul 1 (înfrângere cu Carla Suarez)

2014 - finală (eșec cu Maria Șarapova)

2015 - turul 2 (eșec la Mirjana Lucic)

2016 - optimi de finală (înfrângere la Samantha Stosur)

2017 - finală (eșec la Jelena Ostapenko)

2018 - victorie (succes în finala cu Sloane Stephens)

2019 - sferturi de finală (eșec cu Amanda Anisimova)

2020 - optimi de finală (înfrângere la Iga Swiatek)

2021 - nu a participat fiind accidentată

2022 - turul 2 (eșec la Qinwen Zheng)

Calificarea în turul al doilea îi aduce Simonei 86.000 de euro şi 70 de puncte WTA. Acum, ea ocupă locul 18 în clasamentul mondial, însă poate aluneca mult mai jos în funcție de rezultatele înregistrate de jucătoarele din urma ei la Roland Garros. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...