Wikipedia

Rezultatele căutării

duminică, 29 mai 2022

FOTBAL / ROMÂNIA: Dinamo a pierdut barajul cu ”U” Cluj şi a retrogradat pentru prima dată în eşalonul secund

Dinamo a înregistrat o contraperformanță fără precedent în cei 74 de ani de existență a echipei de fotbal. Gruparea alb-roșie a retrogradat, astăzi (duminică, 29 mai), în Liga a 2-a, după ce a pierdut (0-2 și 1-1) barajul cu Universitatea Cluj. Formația transilvană revine în primul eşalon.

Duminică, pe stadionul Dinamo, ”U” a deschis scorul prrin Tescan, în minutul 17, printr-o minge lobată de la circa 25 de metri, peste portarul Eșanu. Bucureștenii au egala prin Morar, în minutul 20. Dinamo a dominat confruntarea retur, însă n-a mai izbutit să înscrie. Învinși în tur (0-2), dinamoviştii vor evolua în eşalonul secund pentru prima dată de la înfiinţarea clubului, în 1948.

După meci, antrenorul echipei Dinamo, Dusan Uhrin, a declarat pentru posturile TV care au transmis confruntarea: "Este o situaţie incredibilă şi pentru mine. Sunt atât de trist de ceea ce s-a întâmplat... Pentru că am crezut că vom reuşi să trecem de baraj şi vom păstra pe Dinamo în Liga 1. Dar s-a întâmplat... Cred că acum conducerea lui Dinamo trebuie să se gândească ce va fi în viitor. Dacă schimbi într-un an 55 de jucători şi patru antrenori este imposibil să te gândeşti la viitor. Dacă e să vorbesc numai despre aceste două meciuri, am pierdut prima repriză la Cluj şi nu am putut reveni. Este prea puţin să marchezi un gol în două meciuri”.

Întrebat dacă ar fi putut să facă mai mult la aceste partide decisive, cehul a răspuns: ”Sunt atât de trist încât nu pot analiza mai mult. Nu ştiu ce aş fi putut face mai mult. Poate, dacă revăd meciul, aş fi schimbat ceva, dar nu ştiu. Nu sunt mândru de cea ce am realizat, pentru că am retrogradat”, a spus Uhrin Jr, care a adăugat că nu regretă că a venit la Dinamo. ”Dar aş fi luat aceeaşi decizie, pentru că am vrut să ajut Dinamo. Am vrut să ajut, dar nu am reuşit. Nu vreau să vorbesc despre ce am greşit. Este şi vina mea. Este adevărat. Atmosfera este urâtă în vestiar. Am vorbit cu jucătorii, dar rămâne între noi. (...) Am antrenat 25 de ani şi nu am fost niciodată într-o situaţie atât de rea. Nu am contract pentru anul viitor. Am vrut să ţin echipa Dinamo în prima ligă. Nimeni nu a vorbit cu mine despre aşa ceva, dacă să rămân în cazul în care echipa retrogradează", a declarat Uhrin.

În ultimul meci de baraj au evoluat următoarele formații: 

Dinamo București: Eşanu – G. Creţu (Bani, 64), Carp, Aloe, A. Radu (Filip, 73) – Torje, Pierret (Haită, 89), Grădinaru – Morar (Ivanovski, 64), Irobiso, C. Matei (Rodrieguez, 74)

Antrenor: Dusan Uhrin Jr

Universitatea Cluj: Gorcea – Romeo, Ilie, Ispas, Dobrescu – Pires (Gugu, 90), Ioan Filip, Tescan (Balgiu, 65) – Ribeiro (Pîrvulescu, 46) Remacle, Boiciuc

Antrenor: Erik Lincar

Arbitru: Adrian Cojocaru.

Liga 1 

Meciuri de menținere/promovare

Duminică, 29 mai

Chindia Târgovişte - Concordia Chiajna 1-0, 3-1 la lovituri de departajare (1-2 în tur)

Dinamo București - ”U” Cluj 1-1 (0-2 în tur)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...