Wikipedia

Rezultatele căutării

joi, 26 mai 2022

FOTBAL / CONFERINȚA EUROPEANĂ: Curtat de Newcastle și PSG, Jose Mourinho spune că rămâne la AS Roma

AS Roma a câştigat prima ediţie a Conferinței Europene, impunându-se cu 1-0 (1-0), la Tirana, în finala cu Feyenoord Rotterdam. Este al doilea trofeu european din istoria lui AS Roma. Disputa a fost arbitrată de Istvan Kovacs.

În urma acestei victorii, Jose Mourinho a devenit singurul antrenor din istorie care a câştigat trofee continentale cu patru echipe, FC Porto (Cupa UEFA şi Liga Campionilor), Inter Milano (Liga Campionilor), Manchester United (Liga Europa) şi AS Roma (Conference League). 

După finală, Mourinho a izbucnit în lacrimi: "În seara asta nu era vorba despre muncă, ci despre istorie. Trebuia să scriem istorie. Noi am scris-o. Rămân, nu există niciun dubiu. Sunt atât de multe lucruri care îmi trec prin cap. Atât de multe lucruri în acelaşi timp. Sunt la Roma de 11 luni. Mi-am dat seama din momentul în care am ajuns ce înseamnă. Ei aşteptau asta. Aşa cum le-am spus băieţilor în vestiar, am făcut ceea ce trebuia să facem, să ne calificăm în Europa League. Am avut o muncă extraordinară tot anul. În seara asta nu a fost muncă, a fost istorie. Trebuia să scriem istorie şi am scris-o", a declarat Mourinho, cprintre lacrimi, la microfonul Sky Sport Italia.

Roma a mai cucerit Cupa Oraşelor Târguri, în 1961, competiție ce a fost înlocuită în anii 70 de Cupa UEFA. Noul trofeul este, însă, mult mai important. "Conference League este o competiţie pe care am avut de la început senzaţia că o putem câştiga, dar a devenit o competiţie mai puternică atunci când au venit echipele din Europa League, Leicester City, Olympique Marseille şi Feyenoord. Dar ne bazam pe ea. Puteam să avem câteva puncte în plus în Serie A, dar am pus foarte mult suflet în această competiţie", a mărturisit Mourinho, care a negat că urmează să plece la Newcastle United sau la Paris Saint-Germain, care i-au făcut oferte deosebite: "Acum rămân. Nu există niciun dubiu. Chiar dacă apar unele zvonuri, eu vreau doar să rămân la Roma. Trebuie să înţelegem ce vor să facă proprietarii noştri, care sunt oameni fantastici, în anul următor. Pentru că asta este istorie, dar putem construi un proiect cu adevărat puternic cu profesionişti oneşti. Trebuie să ne aşezăm la masă şi să înţelegem care este planul pentru anul următor", a adăugat tehnicianul portughez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...