Wikipedia

Rezultatele căutării

marți, 31 mai 2022

FOTBAL / ROMÂNIA: Cătălin Straton a semnat cu FC Argeş

FC Argeş a anunţat, astăzi (marţi, 31 mai), că și-a asigurat serviciile portarului Cătălin Straton (32 de ani). În ultimii ani, acesta a făcut parte din loturile lui Dinamo și FCSB, însă a avut apariții rare în poarta celor două formații. Acordul este pe două sezoane, cu drept de prelungire pe încă unul.

FC Argeş a făcut anunțul transferului: “Deşi mai avea contract cu FCSB până în vara anului viitor, goalkeeper-ul bucureştean a dorit să-şi încheie mai repede conturile cu echipa patronată de Gigi Becali”.

Straton a declarat la rândul său: “Am ales FC Argeş în primul rând pentru că mi-am dorit să am şansa să joc mai mult, mi-am dorit să bifez echipe bune, cu tradiţie. Nu a fost o decizie grea. Am văzut faptele care spun totul, nu e uşor să prinzi play-off-ul, nu e uşor să faci din nimic din nou o echipă de top, pentru că şi aici a lipsit fotbalul la nivel înalt o perioadă bună de timp. Iar FC Argeş este FC Argeş”.

În cei doi ani competiționali petrecuți la formația din Berceni, Cătălin George Straton a apărat poarta roş-albaştrilor în 8 partide. Născut în București, în 9 octombrie 1989, acesta a mai evoluat în cariera lui pentru Rapid Bucureşti (2009-2012), FC Vaslui (2012-2014), Universitatea Craiova (2014-2016), Poli Timişoara (2016-2018), Dunărea Călăraşi (2018/2019) şi Dinamo Bucureşti (2019/2020) sunt echipele pentru care a mai evoluat noua achiziţie a grupării din Trivale.

Obiectivul lui FC Argeş pentru campionatul următor este intrarea în Play-Off.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...