Wikipedia

Rezultatele căutării

sâmbătă, 28 mai 2022

TENIS / ROLAND GARROS: Leolia Jeanjean a spus că Irina Begu a avut cel mai solid joc dintre adversarele din ultimele zile

Învinsă (1-6, 4-6), astăzi (sâmbătă, 28 mai), de Irina Begu, în turul 3 al turneului de grand slam de la Roland Garros, Leolia Jeanjean a declarat că a trăit cel mai bun moment din viaţa sa. Jucătoarea franceză a furnizat o mare surpriză în turul precedent, când a eliminat-o (6-2, 6-2) pe Karolina Pliskova (Cehia, locul 8 WTA).

Leolia Jeanjean a declarat după partida disputată pe terenul Suzanne-Lenglen: “Faţă de jucătoarele pe care le-am înfruntat înainte, ea a avut un joc mai solid, mai concret. Puțin ca al meu. Schimburile au fost destul de lungi. Fizic am fost tensionată şi picioarele nu mi-au reacţionat prea bine. Sinceră să fiu, nu am găsit soluţii. Nu am avut multe ocazii. Am jucat prima dată pe un teren atât de mare, cu atât de multă lume. Am făcut ce am putut. Este fericire pură că am putut trăi un astfel de moment. Este destul de greu de gestionat înfrângerea. Nu este ceva plăcut, dar privind înapoi m-am simţit grozav. A fost cel mai bun moment din viaţa mea”, a spus Jeanjean, potrivit site-ului cotidianului ”L’Equipe”.

Ocupantă a locului 63 WTA, Irina Begu și-a egalat cea mai bună performanță a sa la turneul de mare șlem de la Roland Garros. Bucureșteanca s-a calificat în optimile de finală ale probei de simplu după ce a trecut cu 6-1, 6-4 de franțuzoaica Leolia Jeanjean (227 WTA).

În optimile de finală, Begu o va înfrunta pe americanca Jessica Pegula (11 WTA), care a trecut cu 6-1, 7-6 de slovena Tamara Zidansek (25). Meciul se va disputa marți, 31 mai. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...