De asemenea, începând cu ediția 2022/2023, brandul Spotify va putea fi văzut şi pe tricourile echipelor de fotbal masculine şi feminine ale clubului catalan. În plus, compania suedeză va cumpăra şi spaţiu publicitar digital pe panourile din jurul terenului. Aceasta va afişa mesaje publicitare care, pe televizor, vor diferi în funcţie de regiune, în sensul că un mesaj va fi transmis în Europa, altul în Asia şi aşa mai departe.
Spotify va plăti peste 75 de milioane de dolari pe an pentru contractul care are o durată de patru ani. Valoarea totală a înțelegerii este de 310 milioane de dolari.
Situat în Barcelona, în districtul Corts, Nou Camp are o capacitate de 99.354 de locuri, fiind cel mai mare stadion din Europa, respectiv al 12-lea din lume. Arena are clasificarea 4 după normele UEFA, ceea ce îi permite să găzduiască toate evenimentele internaționale, inclusiv finala Ligii Campionilor, așa cum s-a întâmplat în 1999. Camp Nou a fost inaugurat în 1957, proiectul fiind relizat de arhitecții Francesc Mitjans Miró, Josep Soteras Mauri și Lorenzo García Barbón. Capacitatea sa a fost extinsă până la 120.000 de locuri înaintea Campionatului Mondial din 1982. În anii 90, stadionul a fost renovat, punându-se accent pe confortul spectatorilor și respectându-se și normele de securitate impuse de UEFA. Ceea ce a condus la reducerea numărului de locuri până la 98.772.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu