Wikipedia

Rezultatele căutării

marți, 29 martie 2022

FOTBAL / AMICAL: Dennis Man va fi numărul 10 în partida de pregătire cu Israel

Echipa naţională de fotbal seniori dispută, astăzi (marţi, 29 martie), la ora 20.45, la Netanya, meciul de pregătire cu Israel, al doilea de la investirea ca selecționer a lui Edi Iordănescu. Dennis Man va evolua cu numărul 10.

Spre deosebire de grupul de jucători folosit la partida cu Grecia (0-1), de vineri, 25 martie, naţionala nu se poate baza pe mai mulţi jucători afectaţi de COVID-19, viroze sau probleme fizice. Astfel, vor lipsi Răzvan Marin, Alexandru Mitriţă, Deian Sorescu şi Florin Tănase, infectaţi cu noul coronavirus, Alexandru Maxim, afectat de o viroză respiratorie, şi Mario Camora, care are probleme musculare. De asemenea, va absenta şi antrenorul secund Florin Constantinovici, care are COVID-19.

Pentru a acoperi anumite posturi deficitare, în lot au fost convocaţi de urgenţă Claudiu Petrila (CFR Cluj), care se afla în cantonamentul României U21 de la Buftea, şi Darius Olaru (FCSB). În lipsa lui Maxim, numărul 10 va fi preluat de Dennis Man.

Selecţionerul Edward Iordănescu a spus ce așteptări are de la partida din Israel: "Suntem în faţa unui nou test. Aşteptam mult această acţiune. Chiar dacă au fost puse înaintea numirii mele, sunt două echipe competitive. Sunt momente care trebuie valorificate. Factorii externi ne-au influenţat mult starea de spirit şi deciziile. De la meciul cu Grecia am pierdut şase jucători, patru cu COVID-19, unul cu viroză, unul cu probleme musculare. Am adus doi tineri. Am venit cu emoţii. În ziua deplasării am mai făcut o testare la Bucureşti şi aici şi ne bucurăm că este bine. Sper ca la ora meciului să avem 23 de jucători pe foaie şi să facem un prim 11 cât mai competitiv. Au fost multe jocuri în trecut şi amicale cu Israelul. Tradiţia şi istoria au rolul lor, dar nu ne construim viitorul pe asta. Mi-am dorit interacţiune cât mai multă cu jucătorii. Să ne cunoaştem, să pregătim ce urmează. Nu este uşor. Staff-ul medical a avut multe nopţi albe. Am avut trei focare diferite, de viroză, gripă şi COVID-19. A fost o stare foarte proastă, dar nu am vrut să se spună că îmi fac alibiuri. În meciul cu Grecia am avut trei jucători care au evoluat cu COVID-19. Contextul pentru noi a fost aproape dezastruos. Încercăm mâine (n.r. - astăzi) să construim ce nu am reuşit la meciul cu Grecia. Cred că echipa are potenţial să crească într-un timp scurt", a declarat Iordănescu.

Căpitan al echipei naţionale, Vlad Chiricheş a declarat că "tricolorii" ştiu ce au greşit la meciul cu Grecia,şi speră să câştige partida amicală de marţi cu Israel: "E prima dată când joc în Israel. Trebuie să avem o dăruire mult mai mare, să fim mai agresivi. Ne dorim foarte mult să câştigăm şi vom face totul pentru asta. E foarte greu să influenţez eu un jucător tânăr într-o săptămână. Cred că ei trebuie să joace pentru echipele lor de club, să joace la nivel maxim şi să vină la echipa naţională. Eu sunt obişnuit cu criticile. Au fost multe momente în care am fost certat şi nu toată lumea a fost mulţumită de jocul nostru. Ştim bine ce am greşit, ce am fi putut face mai bine. Sperăm ca acum să ne ridicăm la cel mai bun nivel al nostru şi să câştigăm", a declarat Chiricheş.

La meciul Israel - România, UEFA a delegat o brigadă din Polonia, avându-l la centru pe Daniel Stefanski, care va fi ajutat de Dawid Golis şi Marek Arys.

Pentru partida de astăzi, tricolorii vor îmbrăca un echipament complet galben, tricou, şort şi jambiere. Asta pentru că echipamentul de bază al gazdelor este format din tricou albastru şi şort alb.

Meciul va fi transmis de Pro X.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...