Wikipedia

Rezultatele căutării

sâmbătă, 26 martie 2022

FOTBAL / ROMÂNIA: Octavian Popescu visează să ajungă cu echipa naţională la Campionatul Mondial

Mijlocaşul Octavian Popescu (19 ani) a debutat la echipa naţională, vineri seara, în meciul de pregătire cu Grecia (0-1). Jucătorul FCSB a spus că nu a avut emoţii. Acesta a regretat că "tricolorii" nu au reuşit să câştige meciul de pe stadionul Steaua.

După cum a declarat la ProX, visul fotbalistului născut la Târgoviște, în 27 decembrie 2002, este să se califice cu România la un turneu final al Campionatului Mondial: "Mă bucur că am debutat, dar îmi pare rău că nu am câştigat. Mă aşteptam să fiu convocat. Mi-am dorit să marchez, mai ales că am avut un început bun de sezon. Am marcat 3-4 goluri deja, cât tot sezonul trecut. Tănase şi ceilalţi m-au ajutat foarte mult. Nu am avut emoţii. Am dormit foarte bine, chiar şi la prânz. Visul meu cel mai mare este să ajung cu echipa naţională la CM şi să o duc eu", a declarat Popescu la Pro X.

Echipa de fotbal seniori a României a pierdut (0-1), vineri seară, pe stadionul Steaua, meciul de pregătire cu selecţionata similară a Greciei. A fost partida de debut pentru Edward Iordănescu ca selecţioner.

Unicul gol a fost marcat de Bouchalakis, în minutul 39, cu o lovitură cu capul de la 7 metri. În minutul 23, grecii au marcat prin Giakoumakis, însă reuşita oaspeţilor n-a fost validată din cauza unui ofsaid. Inițial, mingea fusese pusă la centru terenului pentru a se relua jocul.

La meci au asistat peste 20.000 de spectatori. Meciul a fost precedat de un moment de reculegere pentru victimele războiului din Ucraina. Pe de altă parte, disputa s-a disputat în 25 martie când Grecia sărbătorește Ziua Independenței. 

Acesta a fost primul meci al României cu selecţionerul Edward Iordănescu. Acesta a fost numit în funcţie în 25 ianuarie, înlocuindu-l pe Mirel Rădoi. În vârstă de 43 de ani, acesta a fost semnat un contract valabil pentru următoarele două competiții, Liga Naţiunilor şi preliminariile Campionatului European din 2024.

România va mai disputa un meci amical marţi, 29 martie, la ora 20.45, cu Israel, în deplasare.

Au evoluat următoarele echipe:

România: 1. Niţă – 2. Raţiu, 6. Chiricheş (cpt.), 17. Rus (4. Drăguşin, 87), 22. Camora (3. Toşca, 75) – 18. R. Marin, 23. Bordeianu (13. Mihăilă, 75) – 20. Mitriţă (21. Popescu, 62), 8. Cicâldău, 10. Maxim (11. Ivan, 62) – 9. Puşcaş (19. Tănase, 61)

Selecţioner: Edward Iordănescu

Grecia: 1. Vlachodimos – 14. Rota, 22. Mavropanos, 17. Hatzidiakos, 21. Tsimikas – 20. Mantalos-cpt. (15. Chatzigiovanis, 81), 23. Siopis, 5. Bouchalakis (19. Douvikas, 57) – 18. Limnios (11. Bakasetas, 57), 7. Giakoumakis (16. Pavlidis, 72), 10. Pelkas (8. Alexandropoulos, 81)

Selecţioner: Gustavo Poyet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...