Wikipedia

Rezultatele căutării

marți, 29 martie 2022

TENIS / WTA: Accidentată la spate, Elina Svitolina Monfils e nevoită să ia o pauză competiţională

Jucătoarea de tenis Elina Svitolina (27 de ani) a anunţat că va lipsi de la mai multe "turnee preferate" din Europa, precum şi de la întâlnirea SUA - Ucraina din Cupa ”Billie Jean King”, din 15-16 aprilie. Într-o postare pe rețelele sociale, ea a explicat această pauză prin dureri persistente avute la spate.

Confruntată cu probleme atât în plan "psihic, dar şi fizic", Svitolina va lăsa racheta pentru o perioadă nedeterminată. Ucraineanca a anunțat pe Twitter: "Am dureri de spate de ceva vreme. Durerea nu mi-a permis să mă pregătesc mai bine pentru turnee. Acum corpul meu nu mai suportă”, a scris Svitolina, adăugând că are nevoie de puţină odihnă după ultimele luni "extrem de dificile".

Aflată pe locul 20 WTA, jucătoarea care şi-a susţinut deschis ţara în timpul invaziei ruse a participat la turneele de la Monterrey (unde a ajuns în sferturile de finală), Indian Wells şi Miami (la ambele fiind elimiantă în turul 1). Ea s-a angajat să doneze câştigurile obținute la aceste turnee armatei ucrainene. "Am urmărit cu o durere insuportabilă în inimă ceea ce se întâmpla în țara mea, Ucraina, şi cu ce curaj luptă poporul ucrainean. Asta mi-a dat un impuls uriaş să continui şi să lupt pe teren”, a precizat ea.

Născută la Odesa, în 12 septembrie 1994, Elina Svitolina Monfils a câștigat în carieră 17 titluri WTA (Pune, în 2012, Baku, în 2013, Baku, în 2014, Marrakech, în 2015, Kuala Lumpur, în 2016, Taipei, Dubai, Istanbul, Roma, Toronto, Brisbane, în 2017, Dubai, Roma, Singapore, în 2018, Monterrey, Strasbourg, în 2020, și Chicago, în 2021) și a disputat alte trei finale. La turneele de mare șlem a atins semifinalele în 2019, la Wimbledon, unde a fost învinsă de Halep, și US Open. Ea a atins locul 3 WTA în 11 septembrie 2017 și a câștigat din tenis 19,4 milioane de dolari. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...