Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 23 martie 2022

TENIS / WTA: Simona Halep regretă retragerea australiencei Ashleigh Barty: ”Am lacrimi în ochi”

Fost lider mondial, Simona Halep (30 de ani) a postat un mesaj pe rețelele sociale în care i-a transmis succes Ashleigh Barty în următoarea fază a vieţii ei după ce s-a retras din activitatea competițională. Australienca a luat decizia de a agăța racheta în cui deși va împlini 26 de ani în aprilie.

În mesajul postat, Halep a scris: "Ash, ce pot să spun, ştii că am lacrimi, nu? Prietena mea, îmi va fi dor de tine în circuit. Erai diferită şi specială. Și am împărtăşit câteva momente uimitoare. Ce urmează pentru tine? Campioană de Grand Slam la golf?! Fii fericită şi bucură-te de viaţa ta la maximum”.

Devenită numărul unu mondial în circuitul feminin în iunie 2019, Ashleigh Barty a anunțat că se retrage pe reţelele sociale, astăzi (miercuri, 23 martie). Fostă jucătoare și de cricket, aceasta a spus că pleacă "pentru a-și îndeplini și alte vise”.

Născut la Iswich, în 24 aprilie 1996, jucătoarea a câştigat primul ei titlu de Grand Slam la Rolanda Garros, în 2019. Apoi, în 2021, s-a impus la Wimbledon, succedându-i Simona Halep (ediția 2020 a fost anulată). În ianuarie trecut, ea a devenit prima jucătoare australiană care a câştigat titlul de simplu masculin sau feminin de la Australian Open în ultimii 44 de ani. "Nu eram sigură cum să vă împărtăşesc această veste, aşa că am rugat-o pe buna mea prietenă Casey Dellacqua să mă ajute”, a spus Barty miercuri.

În scurta ei carieră de jucătoare profesionistă de tenis, Ashleigh a câștigat 23.829.679 de dolari. Ea a devenit numărul 1 mondial în 24 iunie 2019. În circuitul WTA a câștigat 15 titluri (Kuala Lumpus, în 2017, Nottingham și Zhuhai, în 2018, Miami, Roland Garros, Birmingham, Shenzhen, în 2019, Adelaide, în 2020, Melbourne, Miami, Stuttgart, Wimbledon, Cincinnati, în 2021, Adelaide, Australian Open, în 2022) și a mai disputat 9 finale. Ascensiunea sa a început, practic, în 2011, când s-a impus la întrecerea juniorilor de la Wimbledon. Avea doar 15 ani. De asemenea, în 2019 a fost finalistă a FedCup cu echipa Australiei. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...