Wikipedia

Rezultatele căutării

luni, 19 septembrie 2022

FOTBAL / ROMÂNIA: FCSB a pierdut și la Craiova, Nicolae Dică dă vina pe ghinion

FCSB nu izbutește să părăsească zona locurilor codașe din clasamentul ediției 2022/2023 a Superligii nici după etapa cu numărul 11. Formația din Berceni a pierdut (1-2) la Craiova, cu Universitatea, iar antrenorul Nicolae Dică vorbește despre ghinion.

Antrenorul lui FCSB s-a declarat nemulţumit de evoluţia formaţiei sale: „Cum am început jocul, totul a fost echilibrat. Apoi au deschis scorul. Am încercat să avem o posesie mai bună şi am scos acel penalty prin care am egalat. A venit însă autogolul acela nefericit. Se pare că sunt în zodia ghinionului. Căci numai mie mi se întâmplă! Numai autogol nu am avut până acum”, a spus Dică pentru posturile TV care transmit meciurile din Superligă, după care s-a referit la poziționarea formației sale: „Locul din clasament este ruşinos. Asta am spus şi jucătorilor în vestiar ca e ruşinos ca în nouă etape să câştigi un joc. Sunt greşeli mari în defensivă, dar ce pot să fac? Le-am arătat pe video, am explicat. Dar antrenorul este principalul vinovat. Încerc să fac totul să câştigăm jocurile, dar pe teren intră jucătorii, nu intru eu. Nu pot să înţeleg cum în Europa arătăm într-un fel, iar în campionat suntem altfel”. 

Dică nu se teme de situația sa: „Frică nu îmi este, eu am încredere în ceea ce fac. Cât timp am încrederea patronului, nu îmi este frică. Voi face totul să reuşim să urcăm în clasament”.

În prima parte a meciului de la Craiova, arbitrul Radu Petrescu a dictat două lovituri de la 11 metri. În minutul 32, Mitrea a transformat un penalty acordat pentru un fault al lui Tamm asupra lui Markovic. Andrea Compagno a egalat, tot din penalti, în minutul 45+6. Gazdele s-au impus prin autogolul lui Oaidă (min. 66). 

FCSB a bifat a şasea partidă fără victorie. 

Au evoluat următoarele formații:

Universitatea Craiova: Lazar - Papp, Raul Silva, Mitrea - Vătăjelu, Al. Creţu, Screciu (Câmpanu, 90), Ed. Florescu (Căpăţână, 54), N. Bancu – Nistor (Mateiu, 90) – Markovic (Roguljic, 77)

Antrenor: Mirel Rădoi

FCSB: Târnovanu - V. Creţu, Dawa, Tamm, Radunovic - Olaru, Haruţ (Miculescu, 46), Oaidă (Radaslavescu, 86) - Cordea, Compagno, Fl. Coman (Oct. Popescu, 46)

Antrenor: Nicolae Dică

Arbitru: Radu Petrescu. Asistenți: Sebastian Eugen Gheorghe, Mircea Orbuleţ. Arbitrul nr. 4: Cătălin Popa 

Camera VAR: Andrei Florin Chivulete, Romică Bîrdeş 

România - Superliga

Ediția 2022/2023

Etapa 11

Vineri, 16 septembrie

FC Voluntari - FCU Craiova 1-0

Petrolul Ploiești - Farul Constanța 1-3

Sâmbătă, 17 septembrie

UTA Arad - Hermannstadt 1-2

Sepsi Sf Gheorghe - FC Botoșani 7-0

Rapid - CS Mioveni 2-1

Duminică, 18 septembrie

„U” Cluj - Chindia Târgoviște

Universitatea Craiova - FCSB 2-1

Luni, 19 septembrie

Ora 20.30

FC Argeș - CFR Cluj

Clasament

1. Farul 24 puncte

2. Rapid 24 puncte

3. Hermannstadt 22 puncte

4. Univ. Craiova 17 puncte

5. Petrolul 17 puncte

6. Sepsi 16 puncte

7. CFR Cluj 15 puncte

8. UTA 15 puncte

9. FCU Craiova 14 puncte

10. FC Argeș 13 puncte

11. FC Voluntari 12 puncte

12. FC Botoșani 12 puncte

13. ”U” Cluj 10 puncte

14. FCSB 8 puncte

15. CS Mioveni 6 puncte

16. Chindia 3 puncte

Etapa a 12-a

Vineri, 30 septembrie

Ora 21.00

Universitatea Craiova - FC Voluntari

Sâmbătă, 1 octombrie

Ora 19.00

CS Mioveni - FCU Craiova

Ora 21.30

CFR Cluj - Petrolul Ploiești

Duminică, 2 octombrie

Ora 13.00

Hermannstadt - Sepsi Sf. Gheorghe

Ora 18.30

Farul Constanța - UTA

Ora 21.00

FCSB - FC Argeș

Luni, 3 octombrie

Ora 18.00

FC Botoșani - „U” Cluj

Ora 21.00

Chindia Târgoviște - Rapid București

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...