Wikipedia

Rezultatele căutării

marți, 6 septembrie 2022

FOTBAL / FRANȚA: Mbappe a spus cum l-a convins președintele Macron să rămână la PSG

Într-un interviu pentru „New York Times”, acordat în iunie şi apărut astăzi (marţi, 6 septembrie), Kylian Mbappé a revenit asupra discuţiei pe care a avut-o cu preşedintele Emmanuel Macron. Șeful statului i-a spus să rămână în campionatul Franţei, la Paris Saint-Germain, deşi jucătorul era dorit de Real Madrid.

Atacantul francez a declarat: „Nu mi-am imaginat niciodată că voi vorbi cu preşedintele despre viitorul carierei mele. Aşa că a fost ceva nebunesc. Mi-a spus: vreau să rămâi. Nu vreau să pleci acum. Eşti atât de important pentru ţară". Starul de la PSG a recunoscut că aceste cuvinte ale preşedintelui au influențat decizia sa de a rămâne: "Când preşedintele îţi spune asta, contează”, a spus campionul mondial.

Pe de altă parte, șeful statului francez a reacționat: „ă asigur, eu nu intervin în niciun transfer. Sunt ca orice cetăţean atunci când este vorba despre sport. Am dorinţa de a vedea un joc frumos şi să susţin o echipă, în special pe Olympique Marseille”, afirmase preşedintele Macron. „Am vorbit cu Mbappe şi l-am sfătuit să rămână în Franţa. Când este vorba despre o solicitare informală şi amicală, este rolul unui preşedinte să apere ţara”.

Dorit de Real Madrid, la 21 mai, Mbappe şi-a prelungit contractul cu PSG. Noul acord este valabil până la 30 iunie 2025.

Format ca fotbalist la Bondy (2004-2011) și Clairefontaine (2011-2013), Kylian Mbappé Lottin a fost lansat în fotbalul mare de AS Monaco, grupare pentru care a disputat și primele meciuri ca profesionist, între 2015 și 2018. Împrumutat inițial la PSG, el a devenit jucătorul formației din Paris în 2019. Un an mai apoi, Mbappe a fost declarat cel mai scump jucător de fotbal din lume, fiind estimat la 265 milioane de euro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...