Wikipedia

Rezultatele căutării

sâmbătă, 3 septembrie 2022

FOTBAL / ROMÂNIA: FC Rapid a învins în deplasare pe FC Voluntari

Formaţia Rapid a câștigat cu 1-0 (0-0), astăzi (sâmbătă, 3 septembrie), în deplasare, meciul cu FC Voluntari, din etapa a noua a ediției 2022/2033 a Superligii. Giuleștenii ocupă locul 1. Unicul gol a fost marcat de Dugandzic, în minutul 60, cu o execuție de kinogramă.

După meci, tehnicianul echipei Rapid, Adrian Mutu, a declarat: „Am avut o săptămână grea, cu meciuri grele. Mă bucur că am terminat cu trei victorii. Mă bucură modul în care au jucat băieţii astăzi şi cum au interpretat ce le-am cerut. Singurul punct negativ ar fi că nu închidem meciul mai repede, nu marcăm golul doi. Aşa cum spuneam tot timpul, am cerut şi conducerii să am un lot competitiv, să fie concurenţă, pentru că doar aşa creşte valoarea. Cred că eu şi staff-ul meu am gestionat bine săptămâna. Rezultatele vorbesc de la sine, dar pe lângă asta, nu avem accidentaţi. A fost un meci care mi-a plăcut mult şi sper să mergem pe această cale. Lumea poate să vorbească de titlu. Noi rămânem concentraţi şi încercăm de la meci la meci să progresăm. O să mai vedeţi achiziţii probabil săptămâna viitoare. Cred că am un lot care poate să facă faţă competiţiei. Cei care intră de pe bancă aduc un plus. Normal că mi-aş dori ca antrenor să am cei mai buni jucători din lume. O să revină şi Vojtus. Suporterii pot să se gândească la lucruri măreţe, dar noi şi conducerea rămânem cu picioarele pe pământ".

De cealaltă parte, Liviu Ciobotariu s-a arătat nemulțumit de evoluția lui FC Voluntari: „Nu este uşor. Sezonul trecut eram obişnuiţi cu rezultatele pozitive. Iată că sezonul ăsta am început cu una caldă, una rece. Acum, aveam două înfrângeri la rând. Şase meciuri fără victorii. Este clar că se întâmplă ceva. Trebuie să gestionez bine. Astăzi, faptul că am jucat mai bine decât în etapa trecută poate fi mai bine poate fi un plus, dar nu este elocvent pentru ceea ce vreau eu. Eu vrea mult mai mult. Am întâlnit o echipă bună, Rapid, care joacă un fotbal plăcut. Echipa de pe primul loc. Nu a fost un joc uşor pentru noi. Noi am avut atitudine, dar prea puţin pentru faza ofensivă. Este al treilea meci în care nu reuşim să marcăm. Nu m-am uitat la statistică. Am trimis câteva șuturi spre poartă, dar n-am prins cadrul porţii. Sezonul trecut au fost rezultate pozitive. Aveam încredere în noi, staff-ul, jucătorii. În momentul în care nu vin victoriile, este clar că ceva te apasă şi nu mai ai acea încredere. Le-am spus şi jucătorilor, nu este un secret, vă spun şi dumneavoastră: această încredere nu se găseşte la supermarket! Să mergem să o cumpărăm. Trebuie să o câştigi. Ca să câştigi încredere, trebuie să câştigi jocul. Trebuie să te lupţi şi să-ţi creezi ocazii de a marca”.

Au evoluat următoarele garnituri:

FC Voluntari: M. Popa – Ricardinho, Fl. Achim, Armaş, Marrone – Droppa (Lopes, 68), V. Raţa – Cr. Costin (Merloi, 78), Răduţ (Tavares, 70), Damaşcan – Nemec

Antrenor: Liviu Ciobotariu

Rapid București: H. Moldovan – Onea, D. Grigore, Săpunaru, J. Morais – Kait, Al. Albu, Al. Ioniţă (Papeau, 77) – Sefer (Pănoiu, 90+3), Dugandzic, V. Costache (Măţan, 57)

Antrenor: Adrian Mutu

Arbitru: Sebastian Colţescu. Asistenți: Vasile Marinescu, Alexaandru Cerei. Arbitrul nr. 4: Lucian Rusandu

Camera VAR: Radu Petrescu, Ionel Valentin Dumitru

Superliga

Etapa a 9-a

Vineri, 2 septembrie

Sepsi OSK Sf. Gheorghe – CS Mioveni 0-1

Universitatea Cluj – FC U Craiova 1948 1-1

Sâmbătă, 3 septembrie

UTA Arad – Chindia Târgovişte 1-1

FC Voluntari – FC Rapid 1923 0-1

Duminică, 4 septembrie

Ora 13.30 

Petrolul Ploieşti - FC Botoşani

Ora 21.30 

FCSB – CFR 1907 Cluj

Luni, 5 septembrie

Ora 18.45 

FC Argeş - FC Hermannstadt

Ora 21.30 

Universitatea Craiova – Farul Constanţa

Clasament

1. Rapid 21 puncte

2. Farul 18 puncte

3. Petrolul 14 puncte

4. Hermannstadt 13 puncte

5. FC Argeș 13 puncte

6. CFR Cluj 12 puncte

7. FC Botoșani 12 puncte

8. UTA 12 puncte

9. FCU Craiova 11 puncte

10. Univ. Craiova 11 puncte

11. Sepsi 10 puncte

12. FC Voluntari 8 puncte

13. FCSB 7 puncte

14. CS Mioveni 6 puncte

15. ”U” Cluj 4 puncte

16. Chindia 3 puncte

Etapa a 10-a

Vineri, 9 septembrie

Ora 18.45

FC Botoșani - UTA

Sâmbătă, 10 septembrie

Ora 13.00

Chindia Târgoviște - Sepsi Sf. Gheorghe

Ora 16.00

Hermannstadt - Petrolul Ploiești

Ora 21.30

FCU Craiova 1948 - Rapid București

Duminică, 11 septembrie

Ora 18.30

Farul Constanța - FC Argeș

Ora 21.30

CFR Cluj - Universitatea Craiova

Luni, 12 septembrie

Ora 18.00

CS Mioveni - „U” Cluj

Ora 21.00

FCSB - FC Voluntari

Meciurile din Superligă sunt transmise de Digi Sport, Orange Sport și Prima Sport.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...