Wikipedia

Rezultatele căutării

duminică, 22 martie 2020

VOLEI: Patronul echipei de volei Unic Piatra Neamț a murit răpus de coronavirus

Depistat pozitiv cu Covid-19 în 19 martie, la Piatra Neamț, Vasile Ouatu (70 de ani) este cel de-al treilea pacient din țară care își pierde viața în urma pandemiei cu noul coronavirus... Viceprimar în Piatra Neamț, între 2004 și 2008, acesta a fost și patron al echipei feminine de volei din orașul moldav, pe care a promovat-o în Divizia A1, iar apoi a dus-o în zona cupelor europene. 
Grupul de Comunicare Strategică a dat un comunicat sec: ”În această seară s-a înregistrat al treilea deces pe teritoriul României al unei persoane infectate cu noul coronavirus (Covid-19). Este vorba despre un bărbat în vârstă de 70 de ani care a fost internat în Spitalul Judeţean Piatra Neamţ. A fost confirmat pozitiv în data de 19 martie 2020 şi în data de 20 martie 2020  transferat la Spitalul de Boli Infecţioase din Iaşi”. Potrivit aceleiași surse, pacientul avea afecţiuni cronice preexistente, diabet, hipertensiune arterială. În urma anchetei epidemiologice nu s-a constatat istoric de călătorie sau contact cu o persoană infectată. 
Potrivit presei nemțene, Vasile Ouatu a fost transferat la spitalul de Boli Infecţioase din Iaşi în urmă cu două zile, fiind adus de la spitalul din Piatra Neamţ, după ce a fost confirmat cu coronavirus. Starea sa de sănătate s-a agravat brusc, el murind în cursul serii de duminică la spitalul de Boli Infecţioase din Iaşi.
Vasile Ouatu era acționar majoritar al Complexului Comercial Unic din centrul orașului Piatra Neamț. De asemenea, era membru al Partidului Național Liberal.
Dumnezeu să îl odihnească în pace! 
În noiembrie 2018, Vasile Ouatu devenise proprietarul mărcii Volei Unic Club Piatra Neamț. Acesta declarase atunci pentru ”Viața Nemțeană”: „Cea mai mare bucurie a mea fost când am eliminat o echipă din spaţiul sovietic. Am plâns atunci de bucurie. Mă sunau telefoanele din ţară, de se înroşeau. Până atunci nici o echipă românească nu a eliminase o echipă din Rusia. (...) Acest club de volei nu putea fi uitat, în condiţiile în care eu nu am mai putut să continui să susţin echipa spre marea performanţă. Îmi aparţin cei 30 de ani de muncă şi sacrificii, când mi-am sacrificat timpul, sănătatea, multe altele, inclusiv familia”, a spus Ouatu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...