Wikipedia

Rezultatele căutării

marți, 31 martie 2020

TENIS: Simona Halep a postat un nou filmuleț cu mesajul ”Stați acasă!”

Ocupantă a locului 2 în clasamentul WTA, Simona Halep a postat un filmuleţ pe reţelele de socializare în care arată că şi-a înrămat racheta de la Wimbledon, alături de o poză cu trofeul. 
Totodată, constănțeanca a transmis un mesaj fanilor: "Ce faceţi pentru a rămâne pozitivi în această perioadă? Iată ce am făcut eu pentru a-mi lumina zilele petrecute acasă. Eu sunt acasă, în fiecare zi, de fapt, non-stop. Acum câteva zile m-am gândit, şi am decis, să înrămez şi să pun pe perete racheta cu care am jucat la Wimbledon în 2019, iar alături este poza cu trofeul. Am decis să le înrămez pentru a avea o amintire frumoasă. Sper că v-au plăcut. Aveţi grijă, staţi acasă şi fiţi pozitivi. Totul va fi bine!”, a scris Simona Halep pe reţelele de socializare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...