Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 24 iunie 2022

TENIS / WTA: Simona Halep s-a retras înaintea semifinalei de la Bad Homburg

Fost lider mondial, Simona Halep nu va mai disputa semifinala turneului de categorie WTA 250 de la Bad Homburg (Germania). Aflată pe locul 19 WTA şi cap de serie cu numărul 4, ea urma să evolueze, astăzi (vineri, 24 iunie), în penultimul act al întrecerii, împotriva Biancăi Andreescu (Canada, 63 WTA).

Asociația Jucătoarelor Profesioniste de Tenis (WTA) a făcut anunțul pe Twitter: “Simona Halep s-a retras de la Bad Homburg Open din cauza unei accidentări la gât. Bianca Andreescu merge în finală şi o va înfrunta pe câştigătoarea meciului Cornet-Garcia, sâmbătă”. De asemenea, Halep a transmis următorul mesaj: "Îmi pare rău că a trebuit să mă retrag astăzi, înainte de meciul din semifinale. Însă din păcate m-am trezit dimineaţa cu gâtul înţepenit şi acest lucru nu îmi permite să joc la nivelul cel mai bun al meu. M-am simţit foarte bine, aici, la Bad Homburg. Mi-a plăcut mult să joc aici. Aş vrea să le mulţumesc organizatorilor turneului pentru unul dintre cele mai bine evenimente la care am fost vreodată. M-am simţit ca acasă şi în cele mai bune condiţii pentru a performa. Să văd un teren central cu tribunele pline tot timpul este ceva unic şi publicul este extrem de respectuos şi a fost fantastic cu mine”, a notat Simona Halep pe Instagram.

Pentru accederea în semifinale, Halep va primi 8.871 de euro şi 120 de puncte WTA. Săptămâna viitoare, ea va participa la turneul de mare șlem de la Wimbledon. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...