Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 29 iunie 2022

TENIS / WIMBLEDON: Serena Williams a pierdut la revenirea pe iarba londoneză

Victorioasă de 7 ori la Wimbledon, în proba de simplu (mai are 6 succese la dublu și unul la mixt), Serena Williams a fost eliminată, marţi seară, de franţuzoaica Harmony Tan. Americanca a fost învinsă cu 7-5, 1-6, 7-6 (10/7) după un meci care a durat trei ore şi 10 minute.

Aflată acum pe locul 1.204 mondial, Serena Williams (40 de ani) a disputat ultimul său meci de simplu la ediţia 2021 a turneului londonez. În meciul cu Tan (24 ani, 115 WTA), ea a comis multe erori neforţate (54, faţă de 28 ale adversarei) și a cedat pe finalul unui meci epuizant. Cu toate acestea, Serena a avut 4-0 în tie-break-ul setului decisiv, dând senzația că s-a desprins în câștigătoare.

După meci, fostul lider mondial a recunoscut: ”A fost cu adevărat dur. Am avut șanse să câștig primul set, dar nu am reușit. A fost o lungă luptă. Am terminat mai bine ca anul trecut. Am dat tot ceea ce am putut. Nu pot schimba timpul. Fizic am ieșit bine. Cu excepția câtorva puncte la final care m-au făcut să sufăr. Mental sunt bine”, a declarat Serena Williams, care a câștigat turneul de la Wimbledon, la simplu, în 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2015, 2016, disputând alte finale în 2004, 2008, 2018 și 2019. 

În 2021, Williams a trebuit să abandoneze din cauza unei accidentări la coapsă înainte de a renunţa la US Open.

În turul 2, Tan o va înfrunta pe spaniola Sara Sorribes Tormo, aflată pe locul 45 mondial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...