Wikipedia

Rezultatele căutării

luni, 27 iunie 2022

TENIS / WIMBLEDON: Marin Cilic are COVID-19 şi a fost nevoit să se retragă

Ocupant al locului 17 ATP, finalist în 2017 la Wimbledon, Marin Cilic (33 de ani) nu va participa la ediţia din acest an a turneului londonez. Croatul a fost testat pozitiv cu COVID-19 și va fi înlocuit de portughezul Nuno Borges.

Într-o postare pe Instagram, Cilic a scris: “Salut. Îmi pare rău să vă anunţ că am fost testat pozitiv cu COVID. M-am autoizolat şi speram că voi fi pregătit, dar din nefericire încă nu mă simt bine şi nu pot concura la cel mai bun nivel. Îmi pare foarte rău că ratez Wimbledonul şi că sezonul meu pe iarbă se termină astfel”.

Victorios în 20 de turnee ATP și finalist în alte 15, Marin Cilic a ocupat locul 3 în 29 ianuarie 2018, acesta fiind cel mai bun din carieră. Croatul a câștigat un titlu la US Open, în 2014, și a disputat finale la Australian Open, în 2018, și la Wimbledon, în 2017. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...