Wikipedia

Rezultatele căutării

luni, 27 iunie 2022

TENIS / WIMBLEDON: Simona Halep la Wimbledon spune că nu are de gând să se oprească

Victorioasă la ediția 2019 a turneului de mare șlem de la Wimbledon, Simona Halep (30 de ani) a declarat, în obișnuita conferință de presă a întrecerii organizate de All England Lawn Tennis and Croquet Club (AELTC), că simte că în carieră mai poate reuşi multe. Fostul lider mondial a subliniat că nu are de gând să se oprească acum și a precizat că este încrezătoare înaintea ediției din acest an.

Semifinalistă la Bad Homburg, săptămâna trecută, Halep a spus: “Nu vreau să mă opresc. Nu mă gândesc la asta. Simt că pot mai mult. Pot fi o persoană mai bună, o jucătoare mai bună, aşa că abia aştept. Mă simt bine. Sunt încrezătoare. Am avut meciuri bune săptămâna trecută pe iarbă. Însă pe iarbă nu se ştie niciodată”, a spus Halep.

Constănțeanca s-a referit și la atacul de panică suferit pe teren, în timpul meciului pierdut surprinzător în faţa chinezoaicei Qinwen Zheng, la Roland Garros: "Sper să nu se mai întâmple, pentru că nu mi-a plăcut. A venit de nicăieri. Mă aflam la conducerea meciului. Probabil doar presiunea turneului, faptul că m-am chinuit în ultimul an. Nu credeam că sunt suficient de puternică, probabil. Dar acum mă simt mai puternică şi simt că dacă se va întâmpla din nou, voi şti cum să mă descurc", a spus Halep, care a făcut referire și la ultimii ani: "Nu este niciodată uşor. A fost foarte greu de gestionat. Dar în ultima vreme toată lumea trece prin asta, cu întreaga situaţie din lume. Nu voi fi dură cu mine, pentru că am fost slabă în acel meci. O iau doar ca pe o experienţă şi ca pe o lecţie, aşa că data viitoare voi fi mai bine", a adăuga românca.

Simona Halep, locul 18 WTA, va juca în primul tur la Wimbledon cu sportiva Karolina Muchova (Cehia, 81 WTA). “Ştiu că ea joacă foarte bine. O cunosc foarte bine. Va fi o provocare mare. Nu am nimic de pierdut. Anul acesta am spus că îmi voi da timp pentru a deveni cât mai bună posibil. Anul trecut a fost cel mai dificil”, a mai afirmat sportiva.

Aflată pe locul 19 WTA şi cap de serie numărul 16, Simona Halep (30 de ani) o va întâlni, cel mai probabil marți, 28 iunie, pe Karolina Muchova (Cehia, 82 WTA) în primul tur. Adversara româncei e cunoscută drept o bună jucătoare pe iarbă, ea avansând spre fazele finale în ultimii ani. 

Dacă va câștiga, Halep va juca în faza următoare cu învingătoarea disputei Flipkens (Belgia) - Fourlis (Australia). Pe partea de tablou a constănțencei se mai află Giorgi (Italia / CS21), dar și liderul mondial Swiatek. De asemenea, Halep ar putea juca împotriva lui Gabi Ruse în fazele următoare ale turneului. Iar Gabi poate să o întâlnească în turul 2 pe Mihaela Buzărnescu, dacă aceasta va trece de Schunk (Germania). 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...