Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 22 iunie 2022

FOTBAL / ROMÂNIA: Jefte Betancor a marcat la meciul de debut pentru CFR Cl

Aflată într-un stagiu de pregătire în Austria, echipa de fotbal CFR Cluj a câștigat cu 3-0 (0-0), marţi, meciul de verificare cu formaţia sârbă Napredak Krusevac. La debutul în formația campioană a României, Jefte Betancor a marcat un gol.

Antrenorul Dan Petrescu a început partida cu următorul ”11”: Bălgrădean - Braun, Graovac, Yuri, Roger - Nana Boateng, Muhar - Deac, Hammershoy-Mistrati, Birligea - Debeljuh. Rezerve au fost R. Sava - Bălan, Kolinger, Brucic, Hoban, Dugandzic, Cvek, Petrila, Ad. Păun, M. Bordeianu, Yeboah, Gîdea, Itu, Sacko.

Golurile au fost marcate de Marko Dugandzic (min. 57), Jefte Betancor (min. 72) şi Lovro Cvek (min. 78). ”Sunt tare fericit, dar mai mulțumit sunt de munca echipei. Am reușit să câștigăm fără să primim gol. Cred că asta e mai important decât golul meu. Dar, în același timp, sunt fericit și pentru că am marcat. A fost un meci dificil. Prima repriză a fost mai echilibrată. În repriza a doua, am marcat și a ieșit bine pentru noi. Sunt fericit și mă bucu că îmi pot ajuta echipa”, a declarat Betancor, aflat la primul meci pentru CFR după transferul de la Farul Constanța. 

În primul său meci de pregătire, CFR a câștigat cu 2-0 în fața vicecampioanei Sloveniei, FC Koper.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...